قربانی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد:

احیای باشگاه ماشین سازی تبریز 

1402/06/07 - 11:38 - کد خبر: 98894 نسخه چاپی

نصر:  مالک باشگاه ماشین سازی در گفتگویی از فعالیت مجدد و احیا باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر؛ یونس قربانی گفت: پس از تلاش‌های فراوان،مکاتبات و رایزنی‌های مختلف،با جمعی از دوستان علاقمند و توانمند برای فعالیت جدید باشگاه به توافق رسیده ایم که انشاالله با حمایت هواداران فهیم و با فرهنگ‌ماشین سازی تبریز و همراهی و همکاری مسولان ورزشی استان در آینده نزدیک تمرینات باشگاه شروع و اقدامات انجام شده به اطلاع هواداران گرامی خواهد رسید.
قربانی در ادامه  گفت: جا دارد از هواداران گرامی بویژه برخی از هواداران علاقمند و متعصب،برخی از نمایندگان مجلس و مسولان استانی که اینجانب را برای ادامه راه کمک و برای فعالیت مجدد باشگاه همراهی نمودند صمیمانه تشکر نموده و امیدوارم با وحدت،همراهی و همکاری هواداران  با ارکان باشگاه و تیم مدیریتی جدید ، موفقیت و سربلندی این باشگاه قدیمی را با کمک  پروردگار  متعال  فراهم کنیم.
مالک باشگاه در پایان گفت: برای نجات و احیای هویت فوتبال تبریز،تاریخچه ورزش آذربایجان و اولین باشگاه ورزشی شمال‌غرب کشور ،از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در این راه همراهی هواداران و همکاری مسولان استانی بسیار مهم است.
انتهای پیام/
احیای باشگاه ماشین سازی تبریز  نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کاظم پورعلی   7 ماه پیش  

سلام.جناب آقای دکترقربانی به عنوان یک هوادارقدیمی ماشین سازی تبریزازتلاشهای شماودیگرمسئولین محترم استانی جهت احیای این تیم قدیمی بینهایت سپاسگزارم.به امیدموفقیت دوباره این تیم درعرصه فوتبال
پژوهشیار