استاندار آذربایجان شرقی:

وحدت ملی بزرگترین سرمایه دولت است

1402/06/06 - 23:06 - کد خبر: 98872 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحدت ملی بزرگترین سرمایه دولت است، گفت: وقتی در کشور وحدت و هماهنگی باشد دشمن نمی تواند سوء استفاده کرده و به نظام آسیب وارد کند.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تبیین و معرفی دستاوردها و عملکرد دستگاه های مختلف را به مردم است، افزود: دولت سیزدهم به تمام ارزش ها و مبانی انقلاب پای‌بند است و از مواضع انقلابی خود عدول نکرده است.
وی با تاکید بر اهمیت نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح به عنوان اصلی ترین رکن امنیت کشور و رسیدن به اهداف نظام و نقطه ثقل کشور است.
خرم گفت: دولت خود را موظف به پاسخگویی در برابر مشکلات می داند و مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد، اما ممکن است بسته به شرایط کمی زمان بر باشد و وقتی مردم می بینند دولت تلاش می کند، به آینده امیدوار می شوند بطوریکه امروز وضعیت از ۲ سال قبل که این دولت اداره امور را به دست گرفت بهتر است.
وی ادامه داد: امروز کشور ما از جمله کشورهای امن و آرام است و در عین حال عزت و اقتدار خود را حفظ کرده است و این ممکن نیست مگر با وجود نیروهای مسلح که بار اصلی نظم و امنیت را بر دوش می کشند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رضایت مردم از فراجا یک سرمایه مهم است، افزود: مردم قدردان خدمات نیروهای فراجا هستند و نظرسنجی های انجام یافته بیانگر این است که بیش از ۷۰ درصد مردم از عملکرد آنها رضایت دارند و این یک سرمایه بزرگ است و اگر عده قلیلی چنگ می اندازند، یا فریب خورده اند یا معاند هستند.
در ابتدای این دیدارها فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا و فرمانده فراجا آذربایجان شرقی بر آمادگی خود برای خدمت رسانی در کنار مدیریت استان و دولت اعلام کردند و گفتند: نیروهای نظامی و انتظامی همواره در کنار دولت و مدیریت استان آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف از جمله انتظامی و امنیتی هستند.
انتهای پیام/
وحدت ملی بزرگترین سرمایه دولت است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار