وزیر کشور :

کشور دارد خیلی رشد می‌کند و سرعت ما خوب است

1402/06/06 - 23:00 - کد خبر: 98871 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور گفت: کشور دارد خیلی رشد می‌کند و سرعت ما خوب است. عضویت ایران در بریکس که حوزه مهمی است نشان داد که کشورها احساس می‌کنند ایران کشور قدرتمندی است و با او معامله می‌کنند.

به گزارش نصر، احمد وحیدی، شامگاه ششم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی راه اربعین را برای ما باز کرد و اگر مجاهدت‌های این مرد بزرگ نبود و داعش را از این خاک (عراق) بیرون نکرده بود، امروز این راه باز نبود.
 وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار الگوهای تمام عیار اخلاص، صداقت، کار برای مردم، عدالت پروری و آرمان‌خواهی بودند و این ویژگی‌ها از این دو شهید دو الگوی برجسته ساخت که با وجود مدت کم مسئولیت، به عنوان یک جریان جاری و جاوید در بین ملت ما باقی مانده‌اند که مدیران ما باید از این شهیدان الگو بگیرند.
وحیدی تصریح کرد: یکی از کارکردهای هفته دولت این است که ما مدیران یادمان باشد مسئولیت داریم، الگوی ما در دولت این شهدا هستند و به راه آنها که راه انقلاب، امام و رهبری است، تمسک بجوییم.
 وزیر کشور در ادامه بیان کرد: مردم وقتی صداقت ببینند، با وجود مشکلات پای کار هستند و داریم استقبال مردم را در سفرهای استانی از رئیس جمهوری می‌بینیم که چشم دشمن هم کور شد و دلیلش این است رئیس جمهور بین مردم و با مردم است و تمام وقت خود را صرف مشکلات می‌کنند و همه در دستگاه‌های اجرایی باید اینگونه باشیم.
 وی اظهار کرد: ما در دولتی هستیم که به نام دولت اسلامی است، در دولت اسلامی یعنی ارزش‌ها و رضایت مردم اصل است و تلاش برای صداقت و وقت را صرف حل مشکلات کنیم.
 وحیدی با اشاره به تبلیغات دشمنان علیه نظام اسلامی و کارشکنی‌ها گفت: تنها در استان کرمان ۲۷ و نیم هزار میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود یعنی این همه کار انجام شده و دشمنان می‌خواهند مردم را نا امید کنند لذا یکی دیگر از کارهای هفته دولت این است امید را به مردم بنمایانیم.
 وزیر کشور بیان کرد: کشور دارد خیلی رشد می‌کند و سرعت ما خوب است. عضویت ایران در بریکس که حوزه مهمی است نشان داد که کشورها احساس می‌کنند ایران کشور قدرتمندی است و با او معامله می‌کنند.
 وی با تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات و تلاش‌ها به مردم در هفته دولت اظهار کرد: ممکن است در مواردی مشکل داشته باشیم مثل تورم که دوستان تلاش می‌کنند حل بشود. اما همه شاخص‌های ملی که با این شناخته نمی‌شود، برخی کشورها در مسائل اخیر تورمشان چهار برابر شد.
 وحیدی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار استان کرمان گفت: باید با حرکت و تلاش بیشتر، استفاده از ظرفیت‌ها را افزایش بدهیم و باید در هفته دولت انرژی جدید برای یک سال آینده بگیریم.
 وی با تشکر از تلاش مسئولان استان کرمان در بخش پایانی سخنانش به انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: نقطه اوج، مشارکت مردم است و باید زمینه را بسازیم تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند و بخشی از این مسئله مربوط به ماست که تلاش کنیم مشکلات برطرف شود و حتما مردم بیشتر تشویق خواهند شد.
 وزیر کشور تاکید کرد: نباید فرصت مهم امسال را برای قدرتنمایی بزرگ دیگر در مقابل دشمن از دست بدهیم.
انتهای پیام/
کشور دارد خیلی رشد می‌کند و سرعت ما خوب است خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار