خبر/

واکنش مس سونگون به حادثه دلخراش سقوط مینی بوس در ورزقان

1402/06/05 - 17:47 - کد خبر: 98818 نسخه چاپی

نصر: صنایع مس سونگون ورزقان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه دلخراش سقوط مینی بوس توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش نصر، در این پیام آمده است:
وبشرالصابرین
خبر تلخ و ضایعه دردناک سقوط مینی بوسِ حامل جمعی از گردشگران عزیزمان روبروي دانشگاه آزاد ورزقان و جانباختن تعدادي از عزیزان و هم وطنان گرامیمان، دل همه مردم‌ آذربایجان بخصوص منطقه ورزقان را به درد آورد و دل همه مارا مالامال از غم و اندوه نمود در اين خصوص توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه می نماییم.
شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای توسعه يكپارچه و همه جانبه، هم راستا با توسعه زنجيره ارزش صنعت مس، افزايش سرمايه اجتماعی و ايجاد زيرساخت های بنيادين برای رفاه حال مردم عزيز منطقه را به عنوان هدف محوری انتخاب كرده است.
بر همين اساس توسعه مسير راهبردی خواجه_ورزقان و نوردوز از جمله فعاليت های زيرساختی اساسی می باشد. در رابطه با اين پروژه، شركت ملی صنايع مس ايران صرفأ و صرفأ تامین کننده ی مالی بوده و هیچگونه نقشی در انتخاب مسير بزرگراه، مسائل فنی و حقوقی نداشته و تمامی مسائل مربوط به برگزاری مناقصات، انتخاب پيمانكاران و مشاوران ذی صلاح و مديريت طرح ها برعهده اداره کل راه وشهرسازی می باشد.
در همین راستا با تاكيد مديريت محترم عامل و هيات مديره محترم شركت با تمامی درخواست های ارسالی از سوی آن اداره کل به مجتمع مس سونگون در رابطه با تامین مالی قطعات ۲و۳و۴و۳ب و۴ب، موافقت گردیده است و هر گونه شائبه ايجاد شده برای بهره برداری سياسی را تكذيب می نماييم.
در صورت لزوم و صلاحديد اركان تصميم گير، تمام اسناد مربوطه در اینباره منتشر خواهد شد.
در پایان ضمن تسليت برای خانواده ها و بازماندگان، از خداوند منان آرزوی سلامتی برای مصدومان این سانحه را خواستاریم.
 

انتهای پیام/
واکنش مس سونگون به حادثه دلخراش سقوط مینی بوس در ورزقان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار