استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته تعاون:

تعاون؛ مردمی‌ترین بخش اقتصاد است

1402/06/05 - 16:25 - کد خبر: 98812 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت روز تعاون گفت: تحول در اقتصاد و شکوفایی و توسعه متوازن و برقراری عدالت اجتماعی، جز از راه مسئولیت جمعی و ایجاد یک نظام اقتصادی در قالب تعاونی محقق نمی‌شود.

به گزارش نصر، زین‌العابدین رضوی خرم در پیام خود آورده است: اهتمام دولت سیزدهم در تقویت بخش تعاون و مردمی کردن اقتصاد از طریق این بخش اقتصادی انسان‌مدارانه کاملا مشهود و بارز است و ایمان و اعتقاد به جایگاه برجسته تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی همراه با تعهد اجتماعی و رفع موانع و کاهش مسئولیت‌های دولت در قالب اصل ۴۴، ضمن ایجاد اقبال افراد متخصص و صاحب‌نظر به بخش تعاونی، زمینه را برای داشتن اقتصاد مردمی قوی فراهم می‌سازد.
مقام معظم رهبری نیز بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی‌، سیاست‌های کلی بخش تعاونی و سند توسعه بخش تعاون مصوب دولت سیزدهم و حمایت همه‌جانبه از توسعه بخش تعاون در کشور تاکید دارند.
اینجانب ضمن تبریک هفته تعاون به کلیه تعاونگران و تلاشگران و فعالان این عرصه در استان، امیدوارم با همراهی و همدلی بتوانیم ضمن اشاعه فرهنگ مشارکت و تعاون، زمینه را برای داشتن اقتصادی اثرگذار، قوی و مردمی فراهم سازیم و گام‌های موثری در راستای تعالی اقتصاد کشور و استان عزیزمان برداریم.
انتهای پیام/
تعاون؛ مردمی‌ترین بخش اقتصاد است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار