رئیس جامعه هتلداران ایران خبر داد:

کاهش ۲۱ درصدی مسافر در هتل‌ها در ایام نوروز/ سیل پیش بینی ها را بر هم زد

1398/02/05 - 14:00 - کد خبر: 988 نسخه چاپی

نصر: رئیس جامعه هتلداران ایران از کاهش ۲۱ درصدی مسافر در هتل‌ها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش نصر، «جمشید حمزه‌زاده»، در گفتگویی از کاهش میزان مسافران هتل‌ها در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت:  در ایام نوروز ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ به صورت میانگین، ۲۱ درصد کاهش مسافر در هتل‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: در این خصوص ۸ استان از جمله تهران، قزوین، سمنان، آذربایجان شرقی، البرز، کیش افزایش و مابقی استان‌ها با کاهش مسافرین در هتل‌ها مواجه بودند. ولی به صورت میانگین آماری که در اختیار داریم کاهش ۲۱درصدی مسافر در این ایام است.

حمزه‌زاده افزود: در ایام نوروز از ۱۵ فروردین تا ۲۴ فروردین، بیشترین کنسلی هتل‌ها مربوط به گردشگران خارجی بود.

رئیس جامعه هتلداران ایران تصریح کرد: ما نوروز امسال را، سال طلایی برای هتلداران و مراکز اقامتی کشور می‌دانستیم و حداقل پیش‌بینی‌مان این بود که با افزایش ۲۵درصدی مسافرین روبرو خواهیم شد که متاسفانه به دلیل حادثه سیل این رقم حاصل نشد.

وی با بیان اینکه تا ۴ فروردین اکثر هتل‌ها مملو از مسافر بود، افزود: شرایط نامناسب آب و هوایی و سیل در سطح کشور باعث شد که با افت شدید مسافرپذیری در هتل‌ها در ایام نوروز مواجه شویم.

حمزه‌زاده بیان کرد: در برخی استان‌ها مثل خوزستان، فارس، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد کاهش مسافر به ۷۰ درصد هم رسید. آنهایی که در مناطق سیل زده هتل رزرو کرده بودند به تناسب هر استان اعلام کردیم که مبالغ پرداختی‌شان پس داده شود.

انتهای پیام/

کاهش ۲۱ درصدی مسافر در هتل‌ها در ایام نوروز/ سیل پیش بینی ها را بر هم زد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار