مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی وعده داد:

بهره‌برداری از پروژه تعریض بزرگراه کسایی تا نیمه دوم آبان

1402/06/04 - 19:51 - کد خبر: 98783 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: پروژه تعریض بزرگراه شهید کسایی تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش نصر، "اوروجعلی علیزاده" در گفت و گو با خبرنگار نصر در خصوص تعریض بزرگراه شهید کسایی تبریز اظهار کرد: محور شهید کسایی بخشی از اتوبان تهران، تبریز و بازرگان است و بخش بزرگی از ترافیک این محور ترانزیتی است و عملیات اجرایی تعریض باند شمالی بزرگراه شهید کسایی از مبدا پل دیزل آباد تا پل شهید یاغچیان به طول ۱۶ کیلومتر و عرض ۶ متر با هدف سه خطه کردن این باند و کاهش بار ترافیکی این مسیر اجرا می شود.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح با سرعت در حال انجام است، ابراز کرد: بار ترافیکی بزرگراه شهید رجایی بسیار زیاد بود و با تعریض باند شمالی این بزرگراه منجر به افزایش ترافیک در این محور شده است؛ در این راستا مصمم هستیم تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری این پروژه را به سرانجام برسانیم.  
علیزاده تصریح کرد: طبق برنامه ریزی معاون عمران شهرداری تبریز و پیمانکاران، عملیات خاک ریزی و زیرسازی این پروژه در مراحل نهایی است و آسفالت ریزی از سمت دیزل آباد به مسافت 6 کیلومتر انجام شده است. این در حالی است که با افزایش ظرفیت کارخانه آسفالت و نیوجرسی و عملیات نورپردازی، در صدد افزایش پیشرفت این پروژه هستیم. همچنین در تعریض بزرگراه شهید کسایی، شهرداری تبریز و شرکت توزیع نیروی برق استان مشارکت خوبی با اداره راهداری داشته اند. 
وی اذعان کرد: دو پل در اتوبان شهید کسایی یکی در سمت ترمینال و دیگری در سمت وادی رحمت بعد از تعریض اتوبان نیاز به جابجایی خواهند داشت که اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی به اتوبان جایگزین شهید کسایی اشاره کرد و گفت: قسمتی از آزاد راه تبریز_ارومیه به مسافت 28 کیلومتر، واقع در ضلع شمالی روستای شادآباد که در دست سرمایه گذار است، با پیشرفت قابل توجهی همراه است.
وی افزود: با اجرای پروژه تعریض لاین شمالی و در آینده با احداث کنارگذر جایگزین کسایی، ترافیک جاده ای به خارج از محدوده شهری تبریز هدایت خواهد شد.
انتهای پیام/
 بهره‌برداری از پروژه تعریض بزرگراه کسایی تا نیمه دوم آبان سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 3 نظر

پاسخ   ایرانی   8 ماه پیش  

ضمن تشکر از تعریض بزرگ راه شهید کسایی لطفاً ورود و خروج به طرف دیزل آباد وبه طرف تراکتورسازی وبه طرف صوفیا...را هم درست کنید

پاسخ   ایرانی   8 ماه پیش  

ضمن تشکر از تعریض بزرگ راه شهید کسایی لطفاً ورود و خروج به طرف دیزل آباد وبه طرف تراکتورسازی وبه طرف صوفیا...را هم درست کنید

پاسخ   قربان یراقی   8 ماه پیش  

رمپ و لوپ خروجی اتوبان بطرف راه آهن چه زمانی اجرا
خواهد شد ؟

و سوال دوم اینکه متولی آن شهرداری است یا وزارت راه؟
پژوهشیار