فرماندار تبریز؛

۱۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در تبریز بهره برداری می‌ شود

1402/06/04 - 16:51 - کد خبر: 98777 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش ۱۰۳ هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، «یونس فاتح» در نشستی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، افزود: چهل و پنجمین سال سربلندی و عزت ایران عزیز را در حالی سپری می کنیم که ۲ سال از خدمات بی دریغ و جهادی مدیران دولت سیزدهم به مردم می گذرد.
وی ادامه داد: «دولت مردم» شعاری است که برای این ایام انتخاب و باتوجه به رویکرد مردمی‌سازی در دولت سیزدهم، تمامی برنامه‌ها با حضور حداکثری مردم طراحی شده است.
وی با بیان اینکه برای رفاه حال مردم بیش از ۹۰ واحد نانوایی به صورت ۲ نوبته در تبریز فعالیت می کنند، افزود: میانگین مصرف آرد در کشور برای هر نفر ۶ و نیم و در تبریز ۹ کیلو است.
فاتح در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق شهر تبریز در روزهای گذشته ، گفت: خشک شدن سد نهند و از مدار خارج شدن این منبع آبی که آب شرب حدود ۳۰۰ هزار نفر در شمال تبریز را تامین می کرد مشکلاتی را برای ساکنان این مناطق به وجود آورد.
وی ادامه داد: این مناطق از مدار خط آبرسانی نهند خارج و به خط لوله جنوب شهر وصل شدند که در واقع با این کار، رینک داخلی شهر از طریق پمپاژ آب وارد مدار شد.
فرماندار تبریز اضافه کرد: پمپاژ آب از جنوب به شمال، نیازمند برعکس کردن این تاسیسات و تغییر رژیم جریان بندی آب بود از این رو جریان هیدرولیکی این شهرک ها به ناچار به هم خورد که با پیگیری های شبانه روزی مدیریت ارشد استان و تلاش نیروهای آب منطقه ای و آبفای استان این مشکل رفع شد.
انتهای پیام/
۱۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در تبریز بهره برداری می‌ شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار