پیام تبریک مدیرکل تأمین‌ اجتماعی آذربایجان‌شرقی به‌ مناسبت فرا رسیدن روز کارمند

1402/06/04 - 15:14 - کد خبر: 98772 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت فرا رسیدن چهارم شهریور ماه و روز کارمند طی پیامی این روز را به همه کارمندان تلاشگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک گفت.

به‌گزارش نصر، متن پیام یونس دباغ صادقی‌پور مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان بدین شرح است:
 
بسمه تعالی 
چهارم شهریور ماه که در ایام گرامیداشت هفته دولت به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است، هرساله یادآور تلاش صادقانه و خالصانه کارمندان پرتلاش، دلسوز و متعهدی است که همواره در مسیر تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم گام برمی‌دارند.
«روز کارمند» بهانه تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاش‌شان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
یقینا توسعه و پیشرفت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی و ارتقای جایگاه آن، بدون فداکاری، تلاش و همراهی کارکنان شریف آن میسر نخواهد شد.
بدین‌وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان دکتر رجایی و دکتر باهنر، روز کارمند را به همه کارمندان خدوم کشور و همکاران متعهد و متخصص سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک عرض نموده و برای همه عزیزان از درگاه خداوند منّان، سلامتی، بهروزی و توفیقات روز افزون مسئلت دارد.
انتهای پیام/
پیام تبریک مدیرکل تأمین‌ اجتماعی آذربایجان‌شرقی به‌ مناسبت فرا رسیدن روز کارمند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار