رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری باند سارقین خودرو در تبریز

1402/06/04 - 14:19 - کد خبر: 98769 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند چهار نفره سارقان خودرو به قصد اوراق و فروش در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به وصول شکایت تعدادی از شهروندان به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی مجرمان ،رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان این پلیس با بررسی و پایش اطلاعات موجود در صحنه های وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و در عملیات های جداگانه توانستند در تبریز ، دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.
سرهنگ سلطانی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به شش دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت اعتراف که پس از سرقت اقدام به اوراق می کردند، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ جعفر اقربائی فام، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی نیز در تشریح خبر کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم تریاک در تبریز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله کالای قاچاق و مواد مخدر از نوع تریاک از جنوب کشور به شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با شناسایی خودروی حامل مواد مخدر را در ورودی شهر تبریز متوقف کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۲۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد. در این رابطه تعداد یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان آذربایجان شرقی ضمن بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ می‌باشد.
انتهای پیام/
دستگیری باند  سارقین خودرو در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار