استاندار آذربایجان شرقی:

دولت از تولیدات کیفی با قدرت حمایت می کند

1402/06/02 - 14:21 - کد خبر: 98694 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش تولید و تاثیرات آن در اقتصاد و اشتغال، گفت: دولت از تولیدات کیفی با قدرت حمایت می کند.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۲ طرح صنعتی شهرک شهید سلیمانی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته دولت، افزود: تمام تلاش دولت مردمی و انقلابی بر پشتیبانی از صنعت و تولید استوار است و در این رابطه از هیچ تلاش فروگذار نمی کنیم.
وی ارایه تسهیلات لازم و کافی برای توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی را جزو اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان برشمرد و ادامه داد: در این مسیر صاحبان صنایع نباید نگرانی داشته باشند.
خرم حمایت از تولید و صنعت را موجب توسعه همه جانبه و پایدار آذربایجان شرقی دانست و گفت: صاحبان صنایع نیز باید واحدهای خود را به روز رسانی کرده و کیفیت تولیدات خود را برای حضور در بازارهای جهانی ارتقا دهند.
وی توجه به صادرات و رقابت با محصولات کشورهای مختلف را از انتطارات خود از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان عنوان کرد.
خرم استقبال کشورهای همسایه از تولیدات استان را عامل مهم در توسعه صادرات در این زمینه دانست.
وی با ابرار خرسندی از فعالیت های گسترده بخش خصوصی در آذربایجان شرقی، گفت: تنها در ۲ واحد افتتاح شده امروز ۳۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
خرم میزان اشتغال زایی طرح های یاد شده را ۱۵۰ نفر اعلام کرد.
به گفته وی امروز با افتتاح طرح های توسعه ای زنجیره صنعتی آذربایجان شرقی تکمیل می شود.
به گزارش ایرنا، طرح توسعه افزایش تولید موتور و پمپ های صنعتی و چاه عمیق و همچنین راه اندازی یک واحد هواساز صنعتی با حضور استاندار افتتاح شد.
انتهای پیام/
دولت از تولیدات کیفی با قدرت حمایت می کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار