فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش:

خبرنگاران در صف اول جنگ شناختی قرار دارند 

1402/06/02 - 12:14 - کد خبر: 98684 نسخه چاپی

نصر: فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خبرنگاران در صف اول جنگ نرم و شناختی قرار دارند و این عزیزان در این مسیر سخت و دشوار رسالت های بسیار بزرگ و مهمی بر دوش گرفته اند. 

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد علی دلاور در مراسم صبحگاه تیپ ۲۵ نزاجا و همایش سربازان جهاد تبیین که مناسبت تجلیل از مقام خبرنگاران برگزار شد، افزود: خبرنگاران متولیان اصلی جهاد تبیین هستند و من به نمایندگی از هم‌رزمان خود در ارتش روز خبرنگار را به ایشان و همه تلاشگران عرصه رسانه تبریک می‌گویم. هر روز ما روز خبرنگاران است، چرا که نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در تحولات مختلف در همه حوزه‌ها نقشی مهم و تأثیرگذار است. 
وی در ادامه با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در خنثی سازی تلاش‌های دشمنان برای تحریف واقعیات و اذهان عمومی، گفت: خبرنگاران، با روایت درست و دست اول از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین آن برای روشنگری افکار عمومی، نقشی مهم در خنثی کردن تلاش‌های دشمنان برای تحریف حقیقت و اذهان عمومی و بخصوص جوانان دارند. 
 

امیر دلاور جهاد تبیین را مورد تاکید مقام معظم رهبری و راهبرد خنثی سازی تلاش دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دشمنان ۸ سال همه تلاش خود را در جنگ سخت انجام دادند، اما حتی نتوانستند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسخیر کنند و آنها امروز تلاش می‌کنند با جنگ نرم، جنگ شناختی و ترکیبی به هدف‌های شوم خود دست پیدا کنند، در این جنگ شناختی خبرنگاران در صف اول قرار دارند و این عزیزان در این مسیر سخت و دشوار رسالت های بسیار بزرگ و مهمی بر دوش گرفته اند.
 

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شک نداریم که خبرنگاران همراه با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه خودنمایی و موفقیت در جنگ نرم و شناختی را به دشمنان نخواهند داد. 
 

امیر سرتیپ دوم دلاور در ادامه به آمادگی تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا اشاره کرد و گفت: تکاوران تیپ ۲۵ با روحیه بسیار بالا و آمادگی رزمی و دفاعی، در برابر هر گونه تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند و موفقیت های کسب شده توسط نیروهای ولایی و خدوم این یگان در سال گذشته و در زمینه های مختلف رزمی، آمادگی جسمانی و حوزه های فرهنگی و اجتماعی موجب تشویق فرماندهی کل ارتش شد و این موفقیت برای فرزندان دلاور آذربایجان افتخاری بزرگ به شمار می رود. 
 

وی از تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش به عنوان یگان ضربتی، تهاجمی و راهکنشی با قابلیت های اقدام سریع و قاطع در انجام ماموریت های محوله یاد کرد و ادامه داد: نبرد در شرایط سخت و طاقت فرسا و نفوذ به عقبه های دشمن، هلی برن، کمین و اجرای عملیات های چریکی با سرعت عمل بسیار بالا از ویژگی های بارز این نیرو است. 
گزارش نصر می‌افزاید، فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایان این مراسم با اهدای تندیس یادبود از تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع رسانی و تبیین افکار عمومی قدردانی کرد. 
انتهای پیام/
خبرنگاران در صف اول جنگ شناختی قرار دارند  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار