فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مراغه

1402/06/02 - 12:37 - کد خبر: 98683 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره با ۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص و دولتی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و تحقیقات پلیسی بی وقفه شبانه روزی، موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای در این رابطه شدند.
 سرهنگ فارسی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به هفت فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی و منزل اعتراف و از مخفیگاه آنها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل انواع سیم کابل، انواع شیر آلات و... کشف شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها درخواست کرد: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مدار بسته و حفاظ محکم درب‌ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مراغه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار