امام جمعه تبریز:

دولت در ۲ سال گذشته تحرک و تلاش خوبی برای پیشرفت داشته است

1402/06/02 - 12:00 - کد خبر: 98680 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هرچند در کشور مشکلات زیادی وجود دارد اما تلاش های دولت در ۲ سال گذشته تحرک برای پیشرفت به وجود آورده که اخبار بسیار مناسب و قابل قدردانی است بر همین مبنا تشکر از دولت خدوم را ضروری می دانم.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و غبارروبی از قبور شهدا در وادی رحمت تبریز، از شخص رییس جمهوری دانشمند و خدوم به دلیل خدمات مختلف در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرد و افزود: ساده زیستی ایشان را می ستاییم، اجتناب از تشریفات رییس جمهوری قابل ستایش است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: مواضع انقلابی دولت سیردهم و به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و از اینکه در این حوزه شاهد تحرکات جدی و مطلوب هستیم به خود می بالیم.
وی ادامه داد: سفرهای خارجی ریاست جمهوری و متقابلا سفر مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نشانگر موفقیت های حوزه دیپلماسی دولت است.
وی اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به نتایج و دستاوردهای مناسب اقتصادی و تجاری نیز شود.
ارایه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است
حجت الاسلام آل هاشم گفت: ارایه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است و اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.
وی افزود: ارایه عملکرد های انجام شده و انجام نشده باید جزو وظایف اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد که در این رابطه نقش رسانه ها بسیار محوری و تعیین کننده است.
وی ادامه داد: بیان دستاورد های بزرگ صنعتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم باید از سوی رسانه ها با پاسخگو کردن مدیران اجرایی عملیاتی شود.
مدیران در هر شرایطی باید جوابگوی رسانه ها باشند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم باید از طرف مدیران اجرایی با دقت پیگیری شود تا مردم بدانند مسوولان از آنها بودن و خدمت گذاری هدف اصلی مدیران است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه جوان گرایی از اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت انقلابی است، اظهار کرد: در هر حال باید از جوانان با همراهی با تجربه ها در سطوح میانی مدیریت ها استفاده کرد.
انتهای پیام/
دولت در ۲ سال گذشته تحرک و تلاش خوبی برای پیشرفت داشته است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار