به همت نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، انجام گرفت:

 ۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد

1402/06/02 - 11:21 - کد خبر: 98674 نسخه چاپی

نصر: به همت نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز  ۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه جنگلی عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد.

به گزارش نصر، سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا با اعلام این خبر، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جهت بهبود وضع کیفی و کمی فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا و تامین تجهیزات لازم و نیز استفاده از شیوه های نوین آبیاری، اجرای عملیات لوله گذاری و تبدیل آبیاری با تانکر ۲۵ هکتار از فضای سبز این پارک جنگلی به شبکه مکانیزه آب خام در کمتر از ۳ روز با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این سازمان انجام گرفت.
 

وی با اشاره به اینکه مکانیزه کردن روش آبیاری فضاهای سبز شهری باعث اصلاح روش آبیاری ، صرفه جویی و مدیریت بهینه منابع آبی و نیز بهبود وضع کیفی درختان و درختچه ها خواهد شد بر تلاش نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز برای حذف تدریجی تانکرهای آبیاری و عملیاتی کردن طرح جامع شبکه آب خام شهری تاکید کرد.
گفتنی با تغییرات مدیریتی انجام یافته اخیر در تفرجگاه عباس میرزا و انجام روزانه آیتمهای ابلاغی و نیز پیگیری‌های لازم، شاهد بهبود فرآیند کاری در این پارک جنگلی و روند رو به رشد امور هستیم.
انتهای پیام/
 ۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار