استاندار آذربایجان شرقی در آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی است

1402/06/02 - 07:44 - کد خبر: 98658 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی و فرا سازمانی است.

به گزارش نصر، زین العابدین رضوی خرم در آستانه هفته دولت با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیر کل جدید این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.
وی با بیان اینکه اساس دولت در انقلاب اسلامی ایران با تفکر معلمی و تعلیم و تربیت شکل یافته است، اذعان داشت: آموزش و پرورش قابل مقایسه با هیچ دستگاهی نیست چرا که در اینجا رسالت اصلی تربیت انسان های مومن ، متدین و دانشمند است و آینده کشور در گرو تلاشهای  آموزش و خواهد بود.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی و فرا سازمانی است و مأموریت آموزش و پرورش بر همه ی سازمان ها اولویت دارد.
خرم تصریح کرد: اجرای سند راهبری آموزش و پرورش ضرورت دارد و این هدف بنا به تاکید رهبری باید طی تعاملات مادی و معنوی اجرا شود.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: آموزش و پرورش اگر در مسیر صحیح و تعریف شده  ثابت قدم و بدون تاثیرپذیری از سایر مجموعه ها حرکت کند آینده کشور درخشان خواهد بود و درگیر بودن به افکار و جریانات و مسائل غیرتخصصی آن را از رسالت اصلی دور می کند.
وی با بیان اینکه  دغدغه بنده از زمان قبول مسئولیت، همراهی و یاریگری با این دستگاه عظیم‌ و مقدس بوده و سعی ما بر این است که این مهم بیش از پیش تحقق یابد؛ افزود:  مزیت های علمی استان بهترین بستر را برای رشد آموزش و پرورش فراهم می کند و تعامل با دیگر استان ها این مسیر را تسهیل خواهد کرد.
انتهای پیام/
 
آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار