هیات مدیره جدید خانه توسعه آذربایجان انتخاب شدند

سبحان اللهی و حسن زاده بالاترین رای ها را کسب کردند

1402/06/02 - 07:32 - کد خبر: 98657 نسخه چاپی

نصر: هفتمین دوره مجمع عمومی عادی خانه توسعه آذربایجان عصر امروز چهارشنبه با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد و ضمن آن هیات مدیره جدید این خانه برای یک دوره دو ساله انتخاب شد.

به گزارش نصر، در این مجمع که در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد از محموع آراء ماخوذه  آقایان  محمدعلی سبحان اللهی ،‌ حاج صمد حسن زاده ،‌ محمدرضا پورمحمدی ، اکبر تقی زاده  و محمدباقر بهشتی  به  عنوان اعضا اصلی و  محمداثنی عشری و سرکار خانم زلفی لیقوان هم به عنوان دو عضو علی  البدل هیات مدیره جدید خانه انتخاب شدند.
در همین مجمع امین دستمالچی به عنوان بازرس اصلی و نوروز قاسمی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
محمدعلی سبحان اللهی از حضور و استقبال پر شور اعضاء خانه در مجمع عادی و انتخابات قدردانی کرد و گفت : خانه متعلق به همه است و ای کاش جوانان می آمدند و ما در کنار آن ها بودیم .
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی بتوانیم در دوره جدید گامی بلندتری در راستای ماموریت های خانه توسعه آذربایجان در کمک به تعالی اهداف توسعه استان برداریم .
آراء هریک از اعضاء هیات مدیره منتخب به این شرح است :




 
 محمدعلی سبحان اللهی  100 رای ، حاج صمد حسن زاده  80 رای ، محمدرضا پور محمدی 69 رای ،‌ اکبر تقی زاده 65 رای ،‌محمدباقر بهشتی 50 رای ،‌ محمد اثنی عشری 32 رای ،‌ خانم زلفی لیقوان 29 رای ،‌ امین دستمالچی 73 رای و نوروز قاسمی 19 رای .
خانه توسعه آذربایجان یک سازمان مردم نهاد ،غیر دولتی و غیر سیاسی است که در سال 1384 به همت دکتر " محمد سبحان اللهی " استاندار اسبق آذربایجان شرقی و جمعی از هفکران وی با هدف کمک به توسعه تبریز و آذربایجان با استفاده از اندیشه جمعی و ایده های نو مدیران و صاحب نطران درحوزه های مختلف علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی تاسیس شده است.
انتهای پیام/
سبحان اللهی و حسن زاده بالاترین رای ها را کسب کردند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار