خبر/

استاندار آذربایجان شرقی بر تقویت امید و اعتماد در جامعه تاکید کرد

1402/06/01 - 15:39 - کد خبر: 98647 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر، بر اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در انعکاس دستاوردها و خدمات دولت در راستای تقویت امید و اعتماد در جامعه تاکید کرد.

به گزارش نصر، در پیام عابدین خرّم آمده است:
اولین هفته از شهریور ماه مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است؛ شهیدانی که در راه خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، به دست منافقان کوردل، مظلومانه به شهادت رسیدند.
ایام هفته دولت فرصت ارزشمندی برای گرامی‌داشت نام و یاد شهدای دولت و همه انسان‌های آزاده‌ای است که عمر گران‌مایه خود را در راه خدمت به میهن و مردم سپری‌کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده‌اند.
این هفته همچنین تلنگری برای دولتمردان، مسئولان و کارگزاران نظام است تا با یادآوری این سخن گهربار امام بزرگوار انقلاب که مردم صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند، با آنان تجدید میثاق کرده و با عزمی راسخ در مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت به سمت افق‌های نو حرکت نمایند.
استاندار آذربایجان شرقی با ادای احترام به روح بلند شهیدان رجایی و باهنر و گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب به ویژه شهدای دولت، اظهار کرده است: رجاء واثق دارم که مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف اجرایی در استان، فرصتی را که در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم در اختیار آنان قرار داده شده مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت گام‌های جدی برمی دارند.
خرم با اشاره به اینکه امروز نهادهای مختلف نظام و دستگاه‌های اجرایی در صف اول مبارزه با تهاجم ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار گرفته‌اند، تاکید کرده است: ضروری است با بهره‌گیری از اصل جهاد تبیین، عملکردها و فعالیت‌های انجام یافته از اولین روز دولت به صورت شفاف به پیشگاه ملت ارائه شود تا ضمن ایجاد فضای امید و اعتماد در جامعه، آحاد مردم قدرشناس و نخبگان در جریان خدمات و اقدامات خادمان خود قرار گیرند.
وی با اعلام اینکه امسال در ایام گرامی‌داشت هفته دولت، نزدیک به یکهزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف در سراسر استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می رسد؛ اظهار امیدواری کرده است: افتتاح آنها گامی در راستای برخورداری هرچه بیشتر مردم و توسعه و پیشرفت استان و میهن عزیزمان باشد.
دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ 
استاندار آذربایجان شرقی بر تقویت امید و اعتماد در جامعه تاکید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار