مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

گسترش خدمات مرکز نمایندگی فولاد مبارکه در آذربایجان شرقی

1402/06/01 - 13:07 - کد خبر: 98629 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با هدف حمایت از مصرف کنندگان ورق فولادی از جمله صنایع کوچک و صنفی، خدمات مرکز نمایندگی فولاد مبارکه در استان گسترش می یابد.

به گزارش نصر، محمدجعفر عظمایی در دیدار رئیس هیات مدیره فولاد مبارکه اصفهان با وی افزود: حمایت از صنایع کوچک بدلیل نداشتن کد بورسی و ناتوانی رعایت حدنصاب کف عرضه در بورس، باید از طریق نمایندگی فعال و خارج از مکانیسم بورس باشد.
وی با بیان اینکه خرید بورسی صنایع بزرگ بدلیل وسعت فعالیتشان آسانتر است؛ ادامه داد: در این بین حمایت از صنایع کوچک و متوسط که توان خرید بورسی ورقهای فولادی را ندارند؛ از طریق ایجاد خط اعتباری از طرف شرکت فولاد مبارکه نیز لازم است.
وی با تاکید بر گسترش فعالیت مرکز نمایندگی فولاد مبارکه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این مرکز نقش اساسی در تامین مواد اولیه واحدهای فولادی استان داشته و هرگونه خللی در فعالیت واحد مذکور اثر مستقیم بر فعالیت واحدهای کلان و خرد تولیدی دارد
عظمایی تصریح کرد: غیر از تولیدکنند گان بزرگ استان اغلب واحدهای فعال در زنجیره فولادی استان، متوسط و کوچک بوده و حمایت زیادی را می‌طلبند که حمایت از واحده های تولیدی رسالت اصلی سازمان صمت است.
رئیس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز از مدیر نمایندگی این شرکت در آذربایجان شرقی خواست اقدامات لازم برای ارتقا خدمات به ذینفعان استانی را بکاربندد.
محسن صالحی نیا گفت: شبکه خرده فروشی فولاد مبارکه سیستم مشخص و تسهیل شده ای دارد و دسترسی صنایع استان‌ها به آن آسان‌تر شده است.
انتهای پیام/
گسترش خدمات مرکز نمایندگی فولاد مبارکه در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار