رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی؛

سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه‌ای تشکیل دهد

1402/06/01 - 12:43 - کد خبر: 98625 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس گفت: مدیریت بحران کشور برای به نتیجه رسیدن برنامه‌‌هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه‌ای است.

به گزارش نصر، علی علیزاده، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در همایش فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در تبریز با بیان اینکه جنس بحران‌ها در جامعه امروزی تغییر کرده است، اظهار کرد: امروز در شیوه حکمرانی دچار مشکل هستیم و کارهایی می‌کنیم که با عقل سازگاری ندارد.
وی افزود: مدیریت بحران نباید منتظر سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی باشد بلکه باید شیوه‌های جدید حکمرانی را که کشور به آن نیاز دارد مطرح کند تا از سوی بالادستی‌ها، به برنامه و سیاست تبدیل شود.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم به روند تشکیل مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: اوایل دهه هشتاد ستاد بحران کشور در اتاقی در وزارت کشور خلاصه می‌شد اما امروز شاهدیم شاکله سازمان شکل گرفته و در تمامی استان ها مدیریت دارد.
وی ادامه داد: به این سازمان به شدت نیاز داریم و حاکمیت نیز به این جمع‌بندی رسیده است زیرا که در نبود این سازمان، هزینه‌های چندین برابری برای کشور تحمیل شده است.
علیزاده با بیان اینکه کشورمان بحران خیز و حادثه خیز است، یادآور شد: مدیریت بحران برای به نتیجه رسیدن برنامه‌هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه.ای است.
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خاطرنشان کرد: همراه کردن رسانه‌ها در مواقع بحران جزء سخت‌ترین کارهاست اما اگر ستاد به این قرارگاه مجهز شود و افراد آموزش دیده داشته باشد می‌تواند در حادثه‌ها افکار عمومی را همراه خود و بحران را مدیریت کند.
انتهای پیام/
سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه‌ای تشکیل دهد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار