مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا/

خداحافظی زود هنگام تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا

1402/05/31 - 22:45 - کد خبر: 98595 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در مصاف با الشارجه از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا سه بر یک تن به شکست داد.

به گزارش نصر، دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه عصر سه شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام ره تبریز برگزار شد.
در نیمه نخست این بازی هر دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و تک موقعیت ابتدایی این بازی توسط امیر حسین زاده برای تراکتور توسط دروازه بان تیم الشارجه مهار شد.
دقیقه ۱۲ بازی، پاس زیبای خمینز به گوستاوو نرسید.
در ادامه شاهین عبدالله کاپیتان تیم الشارجه گل نخست تیم اش را با ضربه سر به ثمر رساند.
بعد از دریافت گل دقایقی بازیکنان تراکتور مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی با دفاع سرسخت الشارجه نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند.
ثانیه‌های پایانی بازی شوت محکم خمینز توسط دروازه بان الشارجه مهار شد تا این نیمه با برتری یک بر صفر تیم مهمان خاتمه یابد.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شده که شاگردان خمز از انگیزه زیادی برای گلزنی داشتند و هواداران شعار ما گل می‌خواهیم یالا را سر می‌دادند.
دقیقه ۸۴ بازی مجید ابراهیم سلیم گل دوم الشارجه را به دست آورد.
بازیکنان تراکتور با انگیزه مضاعف کمتر از یک دقیقه توسط مهدی هاشم نژاد گل نخست خود را به ثمر رساندند تا بازی به نتیجه ۲ بر یک تغییر یابد.
دقیقه ۸۸ تیم الشارجه با خطای بازیکن تراکتور صاحب پنالتی شد و الحسن صالح گل سوم را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود الشارجه خاتمه یابد.
تیم تراکتور با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، صفا هادی (عارف رستمی)، گوستاوو واگنین، آلوارئو خیمنز (سید مهدی حسینی)، امیر حسین حسین زاده، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (مهدی هاشم نژاد)، سعید کریم آذر (سیامک نعمتی) و عارف آقاسی به مصاف الشارجه رفت.
همچنین تیم الشارجه با ترکیب عادل الحوسنی، حسن صالح (عبدالعزیز سلیم)، شاهین عبدالرحمن، کایو لوکاس فرناندز، محمد عبدالباسط (مجید ابراهیم سلیم)، میرالم پیانیچ (عبدالله غنیم)، خالد الظنحانی، ماجد راشد، لوان پری را، عثمان کاما را، کونستانتینوس مانولاس وار میدان شد.
از حواشی بازی می تو ان به حضور ۳ جیمی جامپ در طول بازی اشاره کرد مکه توسط عوامل انتظامی حاضر در ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.
همچنین امداد رسانی به یکی از هواداران تراکتور که در وسط نیمه دچار بد حالی شده بود و توسط عوامل اورژانس به آمبولانس برده شد.
قبل از شروع نیمه دوم بازی هواداران نور فلش گوشی خود را روشن کردند و به زیبایی بازی اضافه کردند.
شکست شیشه جایگاه خبرنگاران ورزشگاه با ضربه مشت یک نفر در طول بازی اتفاق افتاد.
بعد از خاتمه بازی هواداران با پرتاب سنگ و شعار بی شرف بازیکنان را بدرقه کردند.
سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال نظاره گر بازی بودند.
انتهای پیام/
خداحافظی زود هنگام تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناصر   9 ماه پیش  

اگر معادل نصف بودجه تیم تراکتور صرف آکادمی و تیمهای پایه تراکتور جهت پرورش جوانان و نوجوانان بومی بشود در آینده نه چندان دور منجر به نتایج خیلی بهتر از این خواهد شد.
پژوهشیار