۱۰۰ نمایندگی فعال بیمه تعاون در آذربایجان شرقی /

برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک» در اتاق تبریز

1402/06/02 - 10:50 - کد خبر: 98588 نسخه چاپی

نصر: کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک» ۳۰ مرداد ماه امسال از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تبریز با استقبال اعضای اتاق و نمایندگان شرکت های خصوصی مختلف برگزار شد.

به گزارش نصر، " یونس‌ مظلومی " مدیرعامل بیمه تعاون در گفتگو با نصر ضمن اشاره به اینکه مدیریت ریسک در سطح فردی و سازمانی اهمیت بالایی دارد و کشورهای توسعه یافته استفاده بسیاری از این موضوع در اداره و مدیریت سازمان خود می کنند، گفت: امروزه واحدهای ریسک براساس نهادینه شدن اصول حاکمیتی شرکتی در سازمان ها یک الزام قانونی تبدیل شده است.







 
وی با اشاره به اینکه کارگاه مدیریت ریسک با استقبال خوبی از سمت اعضای اتاق تبریز مواجه شد، افزود: توانستیم مباحث اولیه در حوزه مدیریت ریسک را انتقال دهیم.
 

وی در ادامه به فعالیت های بیمه تعاون اشاره کرد و گفت: بیمه تعاون محصولات و خدمات را با توجه به نیاز مشتری توسعه داده است و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار نفر دارای انواع بیمه تعاون هستند. 






 
مظلومی اضافه کرد: خدمات خوبی توسط نمایندگان این شرکت بیمه ارائه می شود و رضایت مردم را جلب کردیم.






 
مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به کیفیت خدمات بیمه ای و  برآورده کردن انتظارات بیمه گذاران،گفت: حدودا ۱۲۰۰ نماینده در کل کشور فعال هستند که از این تعداد ۱۰۰ نماینده در آذربایجان شرقی فعالند.
انتهای پیام/
برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک» در اتاق تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار