توجه ویژه دولت و مجلس به مساجد در بودجه سالجاری

1402/05/31 - 17:07 - کد خبر: 98582 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه دولت و مجلس در بودجه سال جاری برای مساجد خبر داد. 

به گزارش نصر، احمد محرم زاده در جمع مسئولان شهرستان اهر با اشاره به اهمیت و ارزش مساجد گفت: در برنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور از محل اعتبارات اختصاص یافته به مساجد در بودجه امسال با افزایش ۱۱۰ درصدی حدود ۹۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای مساجد در نظر گرفته شده است. 
وی همچنین از اختصاص اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی برای سازمان تبلیغات اسلامی جهت برگزاری مسائل فرهنگی، مذهبی و… خبر داد.
محرم زاده افزود: در راستای توسعه و حل نواقصات مساجد فعال کشور نیز با پیشنهاد نمایندگان مجلس ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص پیدا کرد. 
وی در ادامه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث یا مرمت مصلی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم هر چه سریع تر مراحل ساخت و تکمیل مصلی بزرگ اهر که یکی از خواسته‌های به حق مردم و مسئولان این شهرستان است آغاز شود. 
وی همچنین به مشکلات کم آبی و خشکسالی‌های اخیر در کشور و شهرستان اهر نیز اشاره کرد و افزود:  به جد پیگیر رفع مشکلات مربوط به حوزه آب (تامین آب شرب و کشاورزی، احداث سد و…) این شهرستان از طریق وزیر نیرو هستیم و امیدواریم این مشکل هرچه سریع تر رفع شود.
انتهای پیام/
توجه ویژه دولت و مجلس به مساجد در بودجه سالجاری خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار