ستاره های بارسلونا مقابل هواداران تراکتور

1402/05/31 - 10:56 - کد خبر: 98547 نسخه چاپی

نصر: در دیدار پلی اف لیگ قهرمانان آسیا تیم تراکتور با هواداران پرشور خود مقابل تیمی از ستارگان سابق بارسلونا و سری A قرار خواهد گرفت.

به گزارش نصر، سرانجام پس از اتفاقات فراوان و عجیب و غریب در فصل گذشته تیم تراکتور با تمام توان خود توانست در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و در صورت یک پیروزی می تواند به مرحله گروهی این مسابقات پرستاره صعود کند.
برای حضور در جمع بهترین های آسیا تراکتور امروز سد محکمی به نام الشارجه امارات دارد که ترکیبی از ستارگان سال های گذشته فوتبال را به میدان خواهد فرستاد و همین موضوع از چند ساعت قبل قطعا باعث جذابیت این دیدار خواهد شد؛ پاکو آلکاسر و میرالم پیانیچ، ستاره‌های سابق بارسلونا و همچنین کونستانتینوس مانولاس، مدافع پیشین رم و ناپولی ایتالیا و حال حاضر شارجه در جمع بازیکنان این تیم اماراتی در زمان حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز دیده شدند و کایو، لوآنزینیو، مارکوس ملونی و ... نیز در جمع نفرات این تیم بودند. نفراتی که می تواند با خلاقیت های منحصر به فرد خود نتیجه بازی را تغییر دهند و همین موضوع می تواند برای تیم کم ستاره تراکتور و بازیکنان کم تجربه این تیم مشکل آفرین باشد.
خمس که تیمش در دو بازی قبلی در اکثر خطوط دچار مشکل و ناهماهنگی بود، در این بازی محمد نادری را نیز در اختیار ندارد تا کمی کار تراکتوری‌ها در خط دفاع پیچیده شود. هر چند در خط حمله نیز سرمربی اسپانیایی تراکتور نمی‌تواند فعلاً از مهدی عبدی استفاده کند و باید چشم امید به همان نفرات قبلی داشته باشد.
البته با توجه به دو بازی قبلی تراکتور در لیگ برتر و همچنین عدم وجود بازیکنان با کیفیت در این فصل به نظر می رسد تنها وسیله قدرتمند این تیم در رقابت های آسیایی حضور پرشور هوادارانش باشد که این موضوع تنها بر تیم حریف فشار خواهد آورد و تاثیر چندانی بر بازیکنان بی کیفیت نخواهد داشت. 
با این حال هواداران میلیونی تیم تراکتور انتظار دارند این تیم با شکست الشارجه پرمهره بتواند در کنار سایر تیم های ایرانی هفتمین دوره حضور خود را در این رقابت تجربه کند م قابل بازیکنان نام دار فوتبال جهان در این رقابت ها قرار گیرد.

گفتنی است دیدار تیم های تراکتور و الشارجه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت داورانی از کره جنوبی برگزار می شود.
انتهای پیام/
ستاره های بارسلونا مقابل هواداران تراکتور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار