پاکو خمز؛

تراکتور مقابل الشارجه شجاعانه و هجومی بازی می کند

1402/05/30 - 23:32 - کد خبر: 98528 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور بازی برابر الشارجه امارات را مصافی سخت عنوان کرد و گفت: می‌خواهیم در این بازی مالکانه، شجاعانه و هجومی بازی کنیم.

به گزارش نصر، پاکو خمز روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی الشارجه امارات برابر تراکتور، بازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را ناشی از تلاش‌های تیم فصل گذشته عنوان کرد و گفت: ما این فرصت را پیدا کرده‌ایم که در معتبرترین تورنمنت فوتبال آسیا شرکت کنیم. امیدوارم بازیکنان بتوانند برنامه‌های کادر فنی را بخوبی در زمین پیاده کنند و می توانیم برنده بازی شویم.
وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی تیمش در بازی فردا، تلاش مضاعف بازیکنانش است، افزود: اگر بازیکنان بتوانند برنامه‌های کادر فنی را بخوبی در زمین پیاده کنند، می توانیم برنده بازی شویم.
وی با اشاره به کیفیت بازیکنان تیم الشارجه اظهار کرد: حریف ما بازیکنان با کیفیتی دارد که می‌توانند معادلات بازی را به سود خود رقم بزنند.
خمز از آمادگی بالای بازیکنان تراکتور برای بازی فردا خبر داد و گفت: ما فردا در سطح بالایی بازی خواهیم کرد و امیدوارم اتفاقات بازی به نحوی باشد که نتیجه به نفع ما رقم بخورد.
وی عنوان کرد: ما ترسی از حریف نداریم و می‌خواهیم مالکانه، شجاعانه و هجومی بازی کنیم، ما در کنار نتیجه می‌خواهیم بازی زیبایی انجام دهیم.

بازی سختی داریم
شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم نیز در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور ایران و الشارجه امارات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الشارجه تیم خوبی است و پیش‌بینی می‌کنم که بازی سختی برابر این تیم داشته باشیم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به برد تراکتور در مصاف فردا، گفت: فردا میزبان و از امتیاز حضور هوادارانمان بهره مند هستیم، آنها اسلحه ما هستند و امیدوارم با حمایت آنها در این بازی برنده شویم.
خلیل زاده افزود: تلاش می‌کنیم که بهترین بازی خود را انجام دهیم و با شکست الشارجه، از پلی‌آف صعود کرده و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

امکان دارد که هر نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد
بازیکن سرشناس تیم فوتبال الشارجه امارات انگیزه هم‌تیمی‌هایش را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بالا عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، میرالم پیانیچ نیز در نشست خبری قبل از بازی الشارجه امارات برابر تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد، ما بازی سختی برابر حریف خود داریم اما از انگیزه بالایی برخورداریم.
وی از مصاف با تراکتور به عنوان یک بازی بزرگ یاد کرد و افزود: با اینکه حریف بزرگ و قابل احترامی داریم، اما فرصت خوبی پیش روی ماست تا با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعد شویم.
پیانیچ در پاسخ به سئوالی در رابطه با حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه گفت: این یک حس خوب است که قرار است در یک ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنیم، اگرچه آنها از حریف ما حمایت خواهند کرد اما ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.
بازیکن سابق تیم رم در خصوص شانس پیروزی تراکتور در دیدار فردا گفت: امکان دارد که هر نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد اما انگیزه بالایی برای شکست حریف داریم.

تیم تراکتور تیم سرسخت و بزرگی است
سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات از تیم تراکتور به عنوان حریفی سرسخت و بزرگ یاد کرد و گفت: می دانیم که بازی سختی برابر تراکتور در پیش داریم.
اولاریو کوزمین نیز در نشست خبری اظهار کرد: هر تیمی که بهتر بازی کند، می‌تواند برنده بازی باشد و نتیجه در فوتبال ارتباط چندانی با پول ندارد. وی افزود: البته که ما تیم بزرگی هستیم و فردا برای نشان دادن کیفیت فوتبال خود در زمین حاضر می‌شویم. سرمربی تیم الشارجه در مورد پیش‌بینی خود از بازی فردا گفت: پیش‌بینی بازی به راحتی امکانپذیر نیست و احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد، این بازی ها پرفشار است و اگر بازی به پنالتی برسد، نتیجه آن بستگی به آمادگی ذهنی بازیکنان دارد.
وی حضور هواداران در بازی فردا را موجب زیبایی جو ورزشگاه و بازی دانست و افزود: باشگاه های ایرانی هواداران پرتعدادی دارند و من را یاد بازی‌های اروپایی می‌اندازد.
انتهای پیام/
تراکتور مقابل الشارجه شجاعانه و هجومی بازی می کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار