خبر/

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک

1398/09/28 - 16:24 - کد خبر: 9852 نسخه چاپی

نصر: همکاری‌های فی‌مابین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان گسترش می‌یابد

به گزارش نصر ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک ما بین اداره کل و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، از گسترش همکاری‌های مشترک خبر داد.
 ظهر امروز ۲۸ آذرماه ۹۸ تفاهم‌نامه دوجانبه بین اداره کل میراث‌فرهنگی استان و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در راستای توسعه همکاری ها و استفاده از توانمندی‌های طرفین منعقد شد.
مرتضی آبدار در خصوص این تفاهم نامه اظهار داشت: «از مهم ترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای ایجاد خانه موزه مشارکتی پروین اعتصامی و شاعران زن نامی آذربایجان است.»
او همچنین همکاری مشترک در راستای پژوهش های مرتبط با موضوع فعالیت بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.
 جواد شریف‌نژاد، مدیرعامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان نیز در این نشست، ضمن تقدیر از مدیرکل میراث فرهنگی استان در راستای این تفاهم نامه گفت: «هم‌افزایی دو مجموعه در پیشبرد اقدامات فرهنگی بسیار موثر است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد پژوهش‌های ارزنده‌ای در حوزه تاریخ، فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان خواهیم بود.»

انتهای پیام/
 انعقاد تفاهم‌نامه مشترک نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار