براساس اعلام AFC؛ 

هیچ فردی بدون بلیت نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود 

1402/05/29 - 23:12 - کد خبر: 98480 نسخه چاپی

نصر: براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تهیه بلیت الکترونیکی برای تماشای دیدار تراکتور – الشارجه الزامی بوده و آمار فروش بلیت و تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه باید یکسان باشد و هیچ فردی بدون بلیت نباید به ورزشگاه مراجعه کند.

به گزارش نصر، براساس پروتکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و توصیه جدی ناظر اعزامی AFC، هیچ فردی بدون تهیه بلیت نمی‌تواند در دیدار با الشارجه وارد ورزشگاه شود و در همین راستا افراد ویژه‌ای برای کنترل بلیت، مأمور شده‌اند. چون تعداد تماشاگران باید با آمار بلیت‌های فروخته شده یکسان باشد. به همین منظور مجدداً از هواداران تقاضا می‌شود برای تماشای این دیدار، حتما بلیت الکترونیکی از سامانه معرفی شده، تهیه کنند.  
براساس تأکیدات افسر امنیتی AFC نیز در حاشیه بازدید از ورزشگاه یادگار امام(ره)، استفاده از لیزر و دودزا، پرتاب اشیاء و هر گونه ناهنجاری به  کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خواهد شد و این موضوع  می‌تواند میزبانی‌های تراکتور در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تحت تأثیر قرار دهد.  
از هواداران فهیم درخواست می‌شود، همچون همیشه با رعایت نظم و تهیه بلیت الکترونیکی، نهایت همکاری را با باشگاه و عوامل اجرایی داشته باشند.
انتهای پیام/
هیچ فردی بدون بلیت نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار