رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد:

ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس / تحویل۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه

1402/05/29 - 13:07 - کد خبر: 98440 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبرداد، بیان‌ کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش  مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش نصر، حمیدرضا خان محمدی با تمجید از اقدامات ارزنده خیرین مدرسه ساز، گفت: حضور خیرین رکن کار نوسازی مدارس محسوب می‌شود و ارزش کار شما را بالا می‌برد که دانایی، روشنایی و عقلانیت را در جان و دل دانش آموزان روشن می کنید و این ویژگی منحصر به فرد کار شما محسوب می شود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به ضرورت تلاش و حضور بیشتر مدیران در محل پروژه‌ها تا آغاز سال تحصیلی گفت: تا پایان مهرماه بار سنگین ثانیه‌ای داریم. تعهد داریم ۱۰ هزار کلاس درس تحویل دهیم و تمام تلاش ما بر این است تا مهر خوبی را داشته باشیم.
وی در خصوص طرح شهید عجمیان گفت: این طرح یک کار نهضتی است که با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در حال انجام است. خوشبختانه طبق آمار بازخورد بسیار مثبتی داشته‌ایم و همه از این کار رضایت دارند. قرار است ۱۰۰ هزار کلاس درس  از مسیر این طرح در سال ۱۴۰۲ بهسازی و شاداب سازی شود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاکید بر جهش دو برابری در حوزه تجهیزات هنرستانی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی تصریح کرد: بهره‌وری خوب است اما باید بهره‌وری را بالا ببریم و عالمانه به جمع بندی برسیم.
وی افزود: با تلاش‌های در حال انجام سعی می‌شود همه چیز براساس عدالت پیش برود. استان‌های دارای سرانه پایین باید اعتبارات بیشتری جذب کنند.
خان محمدی با بیان اینکه باید به نقطه هدف‌گذاری شده مبنی بر تحویل ۱۰ هزار کلاس درس برسیم افزود: تا آغاز سال تحصیلی باید تلاش ما شبانه روزی باشد. آخرین چیزی که می بایست شما را تحت تاثیر قرار دهد جذب اعتبارات لازم از مجاری مختلف است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد، بیان‌ کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/
ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس / تحویل۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار