مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مطرح کرد: 

قطعی آب دائمی نخواهیم داشت /  با کیفیت ترین آب تقدیم همشهریان خواهد شد 

1402/05/29 - 12:06 - کد خبر: 98416 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه اکنون این بحران را به شکل مطلوب به بهترین فرصت تبدیل کردیم، تامین آب 150 هزار نفر از سد زرینه رود و 150 هزار نفر به چاه های هروی و سعید آباد با 170 سختی که بالاتر از سختی آب معدنی است، متصل شده است. 

به گزارش نصر، "محمد خانی" صبح امروز در صد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت آب، گفت: از مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم! اما می‌دانم که شرمنده نشدیم، قبلا تامین آب 300 هزار اهالی کلانشهر تبریز را از سدی که 27 سال است استفاده می‌شود تامین می کردیم. 
وی ادامه داد: سد نهند امسال با مشکل مواجه شد که قابل پیش‌بینی نبود. 
خانی گفت: خوشبختانه اکنون این بحران را به شکل مطلوب به بهترین فرصت تبدیل کردیم، تامین آب 150 هزار نفر از سد زرینه رود و 150 هزار نفر به چاه های هروی و سعید آباد با 170 سختی بهتر از آب معدنی است، متصل شده است. 
وی تاکید کرد: این بحران باعث شد تا از سال بعد برای بالا دست تبریز آب ذخیره سازی شده قرار گیرد، که این توفیق اجباری حاصل تلاش های امسال است.
وی اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی در کشور از لحاظ آبی دومین استان کشور است که وضعیت خوبی دارد و استان های بسیاری بعد از این استان وضعیت آبی خوبی ندارند.
خانی با اشاره به اتفاقی که امسال برای آب در تبریز افتاد توضیح داد: اتفاق امسال قابل پیش بینی نبود و بخاطر همین این پروژه را می‌توانستیم در سال گذشته انجام دهیم.
وی در رابطه با تکمیل رینگ آبی تبریز گفت: موضوع اصلی ما هم اکنون رینگ شمالی تبریز است که تنها 60 درصد آن تکمیل شده و نیاز به اعتبار ویژه ای برای این موضوع داریم.
وی خاطرنشان کرد: قطعی آب دائمی دیگر نخواهیم داشت و برای این که آب با کیفیت را وصل کنیم بصورت موقت قطعی خواهیم داشت که این اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان گفت: کاری که باید در دو سال انجام می شد در چهار ماه انجام دادیم و این به پاس تلاش همکاران بنده در مجموعه آب و فاضلاب است.
انتهای پیام/
قطعی آب دائمی نخواهیم داشت /  با کیفیت ترین آب تقدیم همشهریان خواهد شد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 4 نظر

پاسخ   زیبا   ماه پیش  

سلام همش دروغ میگن الان دیروز ۲۹ اسفند ازساعت ۱۱ ظهراب خیابان خیربانو درشمس تبریز قطع شده وهنوزساعت ۱۵ ظهر ۱ فروردین هنوز خبری نشده دیگه ما چی کار کنیم بااین قطعی بیش از حد،فقط الکی حرف نزنین

پاسخ   مهدی   8 ماه پیش  

کار دو سال در چهار ماه! ما هم باور کردیم! شما کار چهار ماه رو تو دو سال انجام بدین هم ما راضي هستیم

پاسخ   مهدی   8 ماه پیش  

الان سه روز از مصاحبه ایشان گذشته و آب ولیعصر دو جنوبی مدام قطع می‌شود دیروز از ساعت ۱۱ اینا تا موقع خواب قطع یود صبح یکی دو ساعتی با فشار کم آب داشتیم که الان اون هم قطع شده

پاسخ   فرهاد 53   8 ماه پیش  

ایشون درست میگن ! از دیروز ساعت 5 بعداز ظهر تا به الان آب مناطق رشدیه قطع شده بدوناطلاع رسانی قبلی
پژوهشیار