فرماندار شهرستان تبریز مطرح کرد: 

شهرداری تبریز از هدر رفت آب جلوگیری کند

1402/05/29 - 13:06 - کد خبر: 98412 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: با توجه به اینکه فرانسه از پربارش ترین کشور ها است اما شما نمی‌توانید در آن جا چمن پیدا کنید، انتظار می رود سازمان سیما منظر نسبت به آب هایی که هدر می رود اقدامات موثر را انجام دهد. 

به گزارش نصر، صد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز یکشنبه برگزار شد. 
در ابتدای این جلسه "یونس فاتح" فرماندار شهرستان تبریز باتوجه به وضعیت حاشیه نشینان تبریز گفت: آقای رنجبر شهردار سابق  کلانشهر تبریز قرارگاه اقدام را انجام داده بودند که اتفاق خوشی بود و این را در گفتگو با مردم می دیدیم. 
وی با اشاره به شکایات مردمی درباره آب گفت: در راستای وضعیت آبی، پیش بینی ها متاسفانه چون با برنامه ریزی های صورت گرفته انجام نشده است بخاطر همین با بحران روبرو شده ایم، باید به استفاده از آب توجه بیشتری داشته باشیم.
وی با خطاب قرار دادن شهردار در حوزه فضای سبز و کاشت چمن که آب زیادی مصرف می کند، توضیح داد: با توجه به اینکه فرانسه از پربارش ترین کشور ها است اما شما نمی‌توانید در آن جا چمن پیدا کنید، انتظار می رود سازمان سیما منظر نسبت به آب هایی که هدر می رود اقدامات موثر را انجام دهد.
وی درباره خدمات شهرداری به زائران اربعین تقدیر کرده و گفت: جا دارد از آقای شهردار بدلیل راه اندازی سامانه ای برای زیارت اربعین و وارد کردن 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جهت انتقال زائران اربعین تقدیر می کنیم.
انتهای پیام‌/
شهرداری تبریز از هدر رفت آب جلوگیری کند محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار