خبر/

دومین فرآخوان برگزاری آزمون استخدامی منتشر شد

1402/05/28 - 19:47 - کد خبر: 98390 نسخه چاپی

نصر: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از انتشار دومین فرآخوان برگزاری آزمون استخدامی شرکت همشهری برای فعالیت در شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، شهریار محبوب تیزپاز نیاری با اعلام این خبر گفت: شهرداری تبریز به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود بر اساس توسعه خدمات عمومی و با هدف افزایش سطح کیفی و رضایت شهروندان محترم تبریز، زیر ساخت های لازم برای برگزاری آزمون های استخدامی را از طریق شرکت همشهری فراهم کرده است.
وی افزود: روند جذب و بکارگیری نیروی انسانی شهرداری تبریز وارد فاز جدیدی شده و پس اخذ مجوز از کمیته جذب و بر اساس مصوبات این کمیته، آزمون های ویژه شایستگی و عدالت محوری از طریق شرکت های ذیصلاح برگزار می شود.
تیزپاز نیاری ادامه داد: با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتمام خط یک مترو و تسریع اجرای پروژه خط ۲ و همچنین نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز نیازمند جذب رانندگان پایه یک، ویژه، پاکبان و نگهبان به صورت شرکتی است.
وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی برای برگزاری آزمون در پورتال hamshahri۶۴۸۹tabriz.ir درج شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این آدرس نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.
انتهای پیام/
دومین فرآخوان برگزاری آزمون استخدامی منتشر شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار