استاندار اردبیل؛

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی نکنند

1398/09/28 - 14:26 - کد خبر: 9836 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات مالی باید بموقع به واحدهای تولیدی پرداخت شود و بانک‌ها نباید در پرداخت این تسهیلات کوتاهی کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: سهم استان از محل تبصره ۱۸ مشخص شده و ۲۰ درصد آن تخصیص یافته که ضروری است این مبلغ بصورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.
وی اضافه‌کرد: بالاترین میزان تسهیلات را بانک کشاورزی از محل تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت کرده و بقیه بانک‌ها هم باید در پرداخت این تسهیلات تسریع کنند.
بهنامجو گفت: سازمان‌های جهاد کشاورزی ،صنعت معدن و تجارت و گردشگری باید برای حمایت از تولید و اشتغال پیشگام بوده و بحث رونق تولید را پیگیری کرده تا سرمایه‌گذاری در استان سرعت گیرد.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی حمایت کنند، افزود: سرمایه‌گذاری غیردولتی در اردبیل رونق گرفته و ضروری است مدیران زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، اظهارداشت: باید سال به سال زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه اقتصادی در استان بهتر شود.
استاندار اردبیل درباره اتصال ریلی این استان با  جمهوری آذربایجان افزود: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه راه‌اندازی خط ریلی بین ایران و جمهوری آذربایجان،  بر اساس موافقت راه‌آهن جمهوری اسلامی مرکز لجستیک بار و بارانداز ریلی در پارس‌آباد احداث می‌شود.
بهنامجوافزود: در آینده نزدیک با سفر مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان اقدامات نهایی در زمینه همکاری‌های مشترک انجام می‌شود.
استاندار اردبیل گفت: با احداث این خط ریلی، ارتباط تجاری و صادراتی استان با جمهوری‌های قفقاز ، کشورهای آسیای میانه و روسیه توسعه چشمگیری خواهد داشت.
وی افزود: ایجاد این خط ریلی زمینه راه‌اندازی صنایع و واحدهای تبدیلی و بسته‌بندی را نیز در منطقه فراهم می‌کند.
انتهای پیام/
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی نکنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار