خبر/

رتبه برتر کنکور: در مدرسه دولتی منطقه محروم تحصیل کردم

1402/05/26 - 14:01 - کد خبر: 98311 نسخه چاپی

نصر: رتبه ۹ کنکور علوم انسانی ۱۴۰۲ که داوطلبی از آذربایجان شرقی است،  سه سال دبیرستان را در یک مدرسه دولتی منطقه محروم چاراویماق درس خوانده است.

به گزارش نصر، سونیا مردادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: متولد سال ۱۳۸۳ از شهر قره آغاج، شهرستان چاراویماق هستم و سه سال تحصیلی را در دبیرستان دولتی فاطمیه تحصیل کردم.
وی در خصوص برنامه ریزی درسی خود، افزود: از تابستان سال دهم شروع به درس خواندن برای کنکور کردم و در آزمون شرکت می‌کردم و تابستان من صرف درس خواندن و شرکت در آزمون شد و همگام با آن نیز درس مدرسه را پیش می‌بردم.
وی ادامه داد: روزهایی که مدرسه داشتیم، هفت یا شش ساعت و وقتی هم که تعطیل بودیم، روزی ۱۰ ساعت درس می‌خواندم.
مرادی در خصوص این‌که آیا فکر می‌کرد که بتواند به این نتیجه دست یابد، اظهار کرد: به نتیجه فکر نمی‌کردم و فقط سعی داشتم تا بیشترین تلاشم را بکنم. حتی بعد از کنکور هم درصدهایم را حساب نکرده بودم.
وی در خصوص سطح امسال کنکور سراسری نیز گفت: سوالات امسال سطح خوبی داشت و مثل سال‌های قبلی بود ولی سوالات درس ریاضی، سطح بالایی داشتند.
 
وی در خصوص انتخاب رشته دانشگاهی خود نیز افزود: بین دو رشته حقوق و دبیری فرهنگیان شک دارم و هنوز تصمیم نگرفتم که کدام یک را انتخاب کنم.
این رتبه برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ در توصیه‌ای به هم رشته‌ای‌های خود گفت: هر کس، هر چقدر که تلاش کند، نتیجه همان تلاش را در پایان می‌بیند. اصلا نگران نباشند و بدانند که اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشند، می‌توانند امتحان نهایی را به بهترین نتیجه گذرانده و رتبه خوبی هم کسب کنند.
انتهای پیام/
رتبه برتر کنکور: در مدرسه دولتی منطقه محروم تحصیل کردم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار