کاپیتان اسبق تیم فوتبال تراکتور؛

هشدار پیشکسوت تراکتور؛ دلالان قصد برکناری خمز را دارند

1402/05/26 - 12:04 - کد خبر: 98298 نسخه چاپی

نصر: پیشکسوت و کاپیتان اسبق تیم فوتبال تراکتور ضمن هشدار به سران این باشگاه در خصوص نفوذ تمام و کمال دلالان به درون تیم، گفت: این افراد با دسیسه چینی کلید برکناری خمز سرمربی تیم را زده اند و در این میان هواداران باید بسیار آگاه بوده و سنجیده عمل کنند.

به گزارش نصر، صابر تقی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر با مصاحبه روز گذشته تعدادی از بازیکنان و نیز سخنان هفته قبل خمز به طور کامل مشخص شده است که تراکتور فصل جدید نه از سوی سرمربی و کادر فنی که توسط دلالان بسته شده است و این زنگ خطر جدی برای پرهوادارترین تیم ایران و آسیا است.
وی با انتقاد از مدیریت باشگاه تراکتور و ضعف های مشهود نصیرزاده در بسته شدن تیم، اظهار کرد: تیمی که از همان آغاز تمرینات به دست عده ای دلال بی انصاف سپرده شود، کارنامه ای جز شکست و حسرت برای هواداران نخواهد داشت و در این میان برای فوتبال دوستان تبریزی حیطه وظایف مدیرعامل به هیچ عنوان مشخص نیست.
تقی زاده ادامه داد: تیمی که رضا اسدی و محمد عباس زاده را با آن کارنامه موفق از دست داده است، آیا جایگزین مناسب برای آنها به تیم تزریق کرده است؟
وی دلال بازی و نفوذ عده ای سودجو به تیم تراکتور را نقطه تاریک و خطرناک برای این تیم عنوان و اضافه کرد: همان دلالی که برای تراکتور بازیکنان از رده خارج شده تحمیل کرده است، برای یکی دیگر از تیم های مدعی نیز بازیکن فرستاده است، اما مدیریت آن باشگاه با آگاهی کامل از این فرد استفاده می کند که این موضوع در تراکتور دیده نمی شود.
تقی زاده از هواداران فهیم و پرشور تراکتور درخواست کرد با فراست و ذکاوت کافی مسایل تیم را دنیال کنند و اجازه ندهند با نفوذ عده ای دلال سرنوشت تیم در آستانه رقابت های آسیایی به کلی تغییر کند، چون دلال معروف به شدت در پی برکناری پاکو خمز و آوردن یک سرمربی کروات است.
وی با بیان اینکه ادامه روند موجود موجب از دست رفتن انسجام تیمی خواهد شد، از سرمربی اسپانیایی تراکتور درخواست کرد تا در یک کنفرانس خبری واقعیات را برای روشن شدن افکار عمومی اعلام و دست دلال بازی در تیم را رو کند.
تقی زاده گفت: اینکه بازیکن جوان تیم به صراحت در این زمینه صحبت می کند گویای بسیاری از واقعیات و پشت پرده های تیم است، چون نفراتی که توسط دلال به تیم آورده شده اند به دستور او نیز عمل کرده و خیانت را در اطراف تیم ترویج می کنند.
به ادعای وی نشانه های خیانت در بین تعدادی از بازیکنان تراکتور آشکار است و هواداران باید بدانند تیمی که چند باخت پی در پی داشته باشد به طور کامل در بحران فرو رفته و مجالی برای جبران نخواهد داشت، چون نیم فصل دوم امتیازگیری بسیار سخت است.
این پیشکسوت تراکتور خواستار حمایت همه جانبه هواداران از سرمربی کاربلد و حرفه ای تیم شد و اظهار کرد: اگر تراکتور امسال به موفقیتی که امکانش بسیار پایین است، برسد تنها با خمز این کار شدنی است و تغییر در راس کادرفنی، تیم را به شدت دچار آشفتگی فکری، فنی و مسایل حاشیه ای خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز شب گذشته از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در زمین خانگی با یک گل مغلوب پرسپولیس شد .
این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روز ۳۱ مرداد /سه شنبه/ به مصاف شارجه امارات می رود.
انتهای پیام/
هشدار پیشکسوت تراکتور؛ دلالان قصد برکناری خمز را دارند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار