اتوبوس های شرکت واحد تبریز از سه نقطه تماشاگران را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می کنند

1402/05/25 - 16:03 - کد خبر: 98258 نسخه چاپی

نصر: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد: اتوبوس های این شرکت از سه نقطه شهر تماشاگران را برای تماشای بازی های تیم های تراکتور و پرسپولیس به ورزشگاه یادگار امام ره این شهر منتقل می کنند.

به گزارش نصر، این اتوبوس ها از ساعت ۱۵.۳۰ و از طریق مبادی میدان ستارخان(یکه دکان)، میدان جهاد(نصف راه) و چهارراه عباسی نسبت به انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام خواهد کرد.

۱۴:۳۰ زمان باز شدن درب ورزشگاه یادگار امام تبریز
زمان بازشدن درب ورزشگاه برای ورود تماشاگران ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعلام شده و طبق اعلام باشگاه، ۵۰ هزار بلیت برای تماشاگران در این بازی در نظر گرفته شده که ۱۰ درصد آن سهم تیم مهمان است.
استفاده از هرگونه مواد دودزا و لیزر ممنوع است.

درخواست باشگاه از هواداران: نظم و احترام به حریف را مراعات کنید
باشگاه تراکتور در پیامی از تمامی تماشاگران بازی با پرسپولیس درخواست کرده تا ضمن رعایت نظم، بازی را در کمال آرامش و احترام به تیم میهمان دنبال کنند.
طبق اعلام این باشگاه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشای دیدار تراکتور - پرسپولیس به تبریز آمده اند و به‌ طور قطع رفتارهای تماشاگران حاضر را زیر ذره‌بین گرفته یادداشت برداری می‌کنند و گزارش ارسالی به کنفدراسیون آسیا برای بازی پلی آف آسیا در ۳۱ مردادماه، مهم است.

اجرای برنامه های فرهنگی از سوی تربیت بدنی سپاه عاشورا
نصب بنرهای بزرگداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در استادیوم یادگار امام (ره)، هماهنگی برای احترام بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به تمثال شهدای والا مقام ورزشکار و آزادگان سرافراز میهن اسلامی به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار و آزادگان سرافراز میهن اسلامی و فضاسازی از طریق نصب بنر و پوستر در مورد تبلیغ مرام پهلوانی در ورزش در ورزشگاه یادگار امام(ره) از جمله برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در این بازی است.
دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاهی ایران، ساعت ۱۸:۴۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
اتوبوس های شرکت واحد تبریز از سه نقطه تماشاگران را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار