خبر/

بررسی راهکارهای گسترش همکاری مس سونگون و دانشگاه فنی و حرفه ای استان

1402/05/25 - 14:44 - کد خبر: 98255 نسخه چاپی

نصر: راهکارهای گسترش همکاری مشترک شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا) و دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در نشستی با حضور مدیران این دو مجموعه به میزبانی مس سونگون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نصر، معبود عباسزاده، در این نشست با معرفی ظرفیت ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت مس سونگون در حوزه تولید و توسعه اظهار کرد: این نشست در راستای گسترش همکاری های علمی و فناوری بین دانشگاه و صنعت و استفاده از پتانسیل های طرفین در رفع نیازها و بهبود فرایندهای تولید و توسعه، هم‌افزایی، انتقال دانش و تجربیات برگزار شده و امیدواریم این نشست موجب توسعه همکاری های بیشتر طرفین با توجه به ظرفیت های مس سونگون و دانشگاه فنی و حرفه ای شود.
عباسزاده گفت: ورزقان شهر فرصت های جهانی است اگر حسن تدبیر داشته باشیم این شهر می تواند محل رفت و امد سرمایه گذاران مهم کشوری و بین المللی باشد و این مهم انشالله با حضور احمدی در آذربایجان شرقی که اتفاقا اهل این شهرستان هم هست ، رونق خواهد گرفت و موجب پیشرفت و توسعه شهرستان ورزقان خواهد شد.


ابراهیم احمدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز بر راهکارهای گسترش همکاری مس سونگون و دانشگاه اشاره کرد و گفت: اولویت های فنی، پژوهشی و مهارت های موردنیاز واحدها باید نیازسنجی و آمایش شود تا بصورت دقیق در جهت رفع این نیازها برنامه ریزی شود.
احمدی با تاکید به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای و مجموعه مس سونگون باید همواره در کنار هم باشند اظهار کرد: ما در این راستا آماده هستیم در همه حوزه ها و بخشها به شرکت مس سونگون آذربایجان کمک کنیم تا در موفقیت این مجموعه عظیم سهیم باشیم.


در ادامه برخی معاونین و مدیران شرکت مس سونگون آذربایجان نیز با معرفی ظرفیت واحدهای مختلف و با ارایه طرح ها و پیشنهادها خواستار همکاری بیشتر در حوزه طراحی، مهندسی معکوس و ساخت قطعات کارخانجات، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای حرفه ای و شغلی پرسنل ، محیط زیست، هوش مصنوعی، دیسپچینگ ( هوشمندسازی معدن ) ، تحقیق و پژوهش با دانشگاه فنی و حرفه ای استان شدند
بازدید از بخشهای مختلف معدن، پایان بخش حضور امروز دانشگاهیان در سونگون بود.
انتهای پیام/
بررسی راهکارهای گسترش همکاری مس سونگون و دانشگاه فنی و حرفه ای استان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار