خبر/

فرزندان رحمت، خیریه برتر آذربایجان‌شرقی شد

1402/05/25 - 14:36 - کد خبر: 98253 نسخه چاپی

نصر: انجمن خیریه فرزندان رحمت، خیریه برتر و برگزیده آذربایجان‌شرقی در حوزه بهزیستی شد.

به گزارش نصر، صبح امروز همایش سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان شرقی با حضور «عابدین خرم» استاندار و مدیران استانی برگزار شد که انجمن خیریه فرزندان رحمت به عنوان خیریه برگزیده آذربایجان شرقی در حوزه بهزیستی معرفی شد.
«رامین نوابی» رئیس کانون شبه خانواده کشور در این مراسم ضمن اشاره به دغدغه‌های اصلی موسسات خیریه، اظهار کرد: تعداد مراکز و موسسات خیریه تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان ۸۳۱ مرکز بوده که موجب اشتغال ۲۹۳۰ نفر شده و به عنوان سازمان پیشرو در امر خصوصی‌سازی و اشتغال به کار نیروی انسانی به حساب می‌آید.
 

موسس مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و اولین و تنها مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی استان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی استان با هدف نگهداری سالمندان، بیماران روانی مزمن، فرزندان بی‌سرپرست، معتادان و معلولین ذهنی، سالانه به ٣٣ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.
وی در ادامه تصریح کرد: موسسات رسمی خیریه برای حل مشکلات نیازمندان و مددجویان شهر به اعتبار و بودجه‌ای نیاز ندارند، فقط درخواست دارند تا دست‌اندازهایی که خود دولت در بعضی موارد مخصوصاً بحث مالیات بر ارزش افزوده خیریه‌ها ایجاد می‌کند را مدیریت کند.
نوابی در پایان اظهار امیدواری کرد تا تدابیری اتخاذ شود تا شهر تبریز همچنان عنوان شهر بدون گدا، شهر بدون کودک کار و خیابانی و شهر بدون معتاد متجاهر را برای خود نگه دارد.
انتهایی پیام/
فرزندان رحمت، خیریه برتر آذربایجان‌شرقی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار