اعلام نتایج کنکور؛

بدترین نتیجه دانش آموزان آذربایجانی در کنکور

1402/05/25 - 13:59 - کد خبر: 98252 نسخه چاپی

نصر: با اعلام اسامی برترین های کنکور سراسری سال 1402 دانشگاه های کشور بدترین نتیجه ی تاریخ کنکور برای دانش آموزان آذربایجانی ثبت شد.

به گزارش نصر، امروز سازمان سنجش اسامی برترین های کنکور در پنج رشته گروه آزمایشی را اعلام کرد که در آن تنها امیرحسین مردی زرنقی رتبه 6 گروه آزمایشی علوم تجربی را به خود اختصاص داد.
بر این اساس سه رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی به دانش آموزان اصفهانی، یزدی و تهرانی و گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به دانش آموزان تهرانی، کرجی و کرمانشاهی و گروه آزمایشی علوم انسانی به دانش آموزان اسفراین و دو دانش آموز تهرانی و گروه آزمایشی زبان های خارجی به دانش آموزان خرم آبادی، اصفهانی و کرمانی و گروه آزمایشی هنر به دانش آموزان تهرانی و دو دانش آموز یزدی اختصاص یافت.
این گزارش می افزاید امسال در حالی که دانش آموزان شهرهای مختلف  آذربایجان نتوانستند عنوان برترین های کنکور را به خود اختصاص دهند سال گذشته در کنکور 1401، 6 نفر از دانش آموزان استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و زنجان موفق به کسب رتبه های برتر کنکور شده بودند.
نتایج ضعیف دانش آموزان شهرهای مختلف آذربایجان بی شک نیاز به تحقیق و بررسی و کالبدشکافی دلایل این ناکامی دارد، امیدواریم آموزش و پرورش استان با بررسی دلایل این امر اقدامات لازم را در مدارس و آموزشگاه های کنکور عملیاتی کند.
انتهای پیام/ 
بدترین نتیجه دانش آموزان آذربایجانی در کنکور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار