مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه؛

اعتبار جدید 180 میلیارد تومانی برای انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه

1398/09/28 - 13:21 - کد خبر: 9825 نسخه چاپی

نصر: مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: سازمان برنامه و بودجه، تزریق جدید مالی به مبلغ 170 تا 180 میلیارد تومان برای انتقال آب از زاب مصوب کرده است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مسعود تجریشی مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هفته گذشته، دولت پرداخت 200 میلیارد تومان به دستگاه‌های مرتبط با ستاد احیای دریاچه ارومیه را به تصویب رساند اظهار کرد: این اعتبار از محل ماده 10 و 12 بوده و پایان سال تزریق می‌شود.
وی تصریح کرد: زمانی که بودجه و اعتبار به اسناد خزانه تبدیل می شود، دستگاه‌های اجرایی براساس آن بودجه می توانند با پیمانکاران قرارداد ببندند.
وی بیان کرد: بنابراین هم اکنون تمامی هم و غم دولت برای تزریق پول نقد برای پروژه انتقال آب از راه تونل است و سازمان برنامه و بودجه، تزریق جدید مالی به مبلغ 170 تا 180 میلیارد تومان برای انتقال آب از زاب مصوب کرده است.
تجریشی گفت: خوشبختانه پروژه انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه نیز با وجود مشکلات اقتصادی به خوبی پیش می‌رود.
وی افزود: پروژه‌های اولویت‌دار ستاد احیای دریاچه ارومیه همان‌هایی هستند که در مرحله پایانی قرار دارند مانند تصویه‌خانه‌ها و تونل، در 6 ماهه نخست سال آینده نیز پروژه‌های سردهنه‌سازی انجام می‌شود که نیازمند اعتبار چندانی نیست.
انتهای پیام/
اعتبار جدید 180 میلیارد تومانی برای انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار