مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:

بهسازی و رفع نواقصات ۲۵ نمازخانه و سرویس بهداشتی آذربایجان شرقی

1402/05/25 - 12:34 - کد خبر: 98243 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از بهسازی و رفع نواقصات ۲۵ نمازخانه وسرویس بهداشتی استان در محورهای مواصلاتی پرترد و مناطق گردشگری خبر داد.

 به‌گزارش نصر، احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور وزیر میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی کشور، بهسازی و رفع نواقصات نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان که در محورهای مواصلاتی ومناطق گردشگری واقع شده اند از محل اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری تامین اعتبار شده و در دست اجرا هستند.
 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: در فاز اول این پروژه که از ابتدای سال‌‌جاری شروع شده و تعداد ۲۵ واحد تا آخر شهریور ماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت. طی سال‌های گذشته تعداد ۹۵ واحد نمازخانه و سرویس بهداشتی در مناطق مختلف استان توسط این اداره کل ایجاد شده که به بهره برداران واگذارشده است.
 حمزه زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۴۲ نقطه استان در حال ایجاد،تکمیل و رفع نواقصات زیرساخت های گردشگری هستیم که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، میزان اعتبارات اعم از اعتبارات ابلاغی و استانی بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته، با افزایش ۳۵درصدی بوده که از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری تامین شده است.
انتهای پیام/
بهسازی و رفع نواقصات ۲۵ نمازخانه و سرویس بهداشتی آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار