حبیب‌ الهی؛

مردم برای تهیه بلیت اربعین به فرودگاه‌ ها مراجعه نکنند 

1402/05/25 - 11:42 - کد خبر: 98237 نسخه چاپی

نصر: مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تنها درگاه فروش بلیت اربعین، آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی هستند و مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات در طول ایام اربعین به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.

به گزارش نصر، محمد حبیب‌الهی گفت: تنها درگاه فروش بلیت اربعین، آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی هستند و مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات در طول ایام اربعین به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.
وی با بیان اینکه آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به عملیات اربعین در فرودگاه ها از طریق روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید، اظهار کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات به هیچ عنوان برای تهیه بلیت در فرودگاه‌ها حاضر نشوند.
وی افزود: مردم از طریق سامانه ۱۹۹(اطلاعات پرواز) و مراجعه به سایت رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی www.airport.ir می‌توانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به عملیات اربعین در حوزه فرودگاهی قرار بگیرند.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه‌های عامل اربعین ۱۴۰۲، گفت: با انجام عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور تمامی فرودگاه‌ها از آمادگی کامل جهت برقراری پروازهای اربعین و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) برخوردار هستند.
حبیب‌الهی گفت: با تخصیص اعتبارات لازم، موانع پیش‌روی فرودگاه‌های عامل اربعین برطرف شده و به‌زودی شاهد برپایی عملیاتی در خور شان زائران حسینی خواهیم بود.
به‌گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ عملیات اربعین از ۲۷ مرداد آغاز و ۲۵ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها در این عملیات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.
انتهای پیام/
مردم برای تهیه بلیت اربعین به فرودگاه‌ ها مراجعه نکنند  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار