سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

پرسپولیس بهترین و آماده‌ترین تیم ایران است

1402/05/24 - 13:29 - کد خبر: 98185 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزارش نصر، تراکتور در هفته دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است. پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: پرسپولیس سال گذشته قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی شد و ثابت کرد بهترین و آماده‌ترین تیم بوده است. ما خودمان را آماده این بازی کرده‌ایم اما قطعا بازی سخت و دشواری خواهیم داشت.
وی درباره ناهماهنگی و عملکرد ضعیف خط دفاعی تراکتور در بازی قبل مقابل سپاهان و اینکه آیا برنامه‌ای برای سروسامان دادن به دفاع تراکتور در بازی مقابل پرسپولیس دارد، گفت: سیستم بازی‌مان را تغییر نمی‌دهیم. به اعتقاد من خط دفاعی ما کند نیست.

ما به نفع سپاهان بازی کردیم
خمس درباره موقعیت‌های اندک تراکتور در بازی مقابل سپاهان و اینکه آیا از عملکرد امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم این تیم رضایت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: بازی سپاهان از همه لحاظ برای ما بد بود. در واقع می‌توانم بگویم با شخصیت تیمی لازم وارد این بازی نشدیم. در همه خطوط ازدفاع تا حمله بد بودیم و به نفع سپاهان بازی می‌کردیم چرا که مدام توپ را لو می دادیم و تقدیم آن‌ها می‌کردیم. آن‌ها نیز با ارسال‌های بلند سعی داشتند هر چه سریعتر به دروازه ما برسند. وقتی که آن‌قدر اشتباه داریم و تیم خوب کار نمی‌کند طبیعی است که بازنده شویم.

باید مهاجم نوک پیدا کنیم
خمس ادامه داد: درباره حسین زاده هم باید بگویم پست اصلی‌ او مهاجم نوک نیست اما مجبوریم آنجا از او استفاده کنیم. ما باید یک مهاجم پیدا کنیم چون مهاجم نوک نداریم. عارف رستمی هم بیشتر کنار خط بازی می‌کند و کمتر به عنوان مهاجم نوک بازی کرده است. باید یک مهاجم نوک پیدا کنیم و تغییراتی خواهیم داشت.

بازیکن بزرگ باید از روز اول خوب کار کند
وی درباره تغییرات زیاد تراکتور برای این فصل و اضافه شدن تعدادی از بازیکنان مطرح به این تیم و اینکه چه مقدار زمان نیاز است تا تیم به هماهنگی لازم برسد، تصریح کرد: اگر ما بازیکنان بزرگی جذب کردیم باید از روز اول نشان دهند بازیکنان بزرگی هستند. خصلت بازیکنان خوب این است که از همان روز اول نشان می‌دهند که بازیکن خوبی هستند.

هوادار تراکتور کاری نکنند که به ضرر تیم شود
سرمربی تراکتور افزود: من فکر می‌کنم هواداران مهمترین سلاح ما هستند و در هر بازی به ما کمک می‌کنند و از هواداران می‌خواهم رفتار خوب را داشته باشند و انرژی خودشان را فقط برای تشویق تیم بگذارند و حرکتی نکنند که به ضرر تیم و باشگاه تراکتور باشد.
خمس درباره برنامه‌های خود برای به دست گرفتن میانه میدان از پرسپولیس، گفت: هدف ما این است که صاحب توپ باشیم. توپ برای ما خیلی مهم است. در بازی مقابل سپاهان نتوانستیم حفظ توپ کنیم و باختیم. هر بار که نتوانیم مالک توپ باشیم کار برای ما سخت می‌شود. بازی فردا هم همینطور است و اگر پرسپولیس بیشتر مالکیت توپ را داشته باشد احتمالا بازنده می‌شویم.

برای برد بازی می‌کنم و چیز دیگری بلد نیستم
وی در پاسخ به این سوال که از نظر روحی چقدر باخت مقابل سپاهان در این بازی اثرگذار است و اینکه آیا برای برد به میدان می‌رود، گفت: من همیشه برای برد بازی می‌کنم و چیز دیگری بلد نیستم. هیچوقت به من یاد ندادند برای مساوی یا باخت بازی کنم. امیدوارم بازیکنانم نیز همین ایده را داشته باشند. جلوی پرسپولیس اگر برای مساوی به میدان بروی قطعا می‌بازی. ما مثل سال قبل مقابل هر رقیبی برای بهترین بازی و کسب نتیجه به میدان می‌رویم. هقته پیش هم خودمان بد بودیم و هم زمین بازی خیلی شرایط بدی داشت و طوری بود که فقط باید توپ را بلند می‌کردیم و اصلا روی زمین نمی‌شد بازی کرد. این زمین اصلا برای تیم بزرگ سپاهان که ورزشگاه خوبی هم دارد خوب نیست. اصلا نباید اجازه داده شود بازی‌های لیگ در این زمین برگزار شود.
وی درباره شرایط زمین تراکتور نیز گفت: زمین ما الان شرایط خوبی دارد اما احتمالا در زمستان دچار مشکلاتی خواهد شد.

برای اینکه از نظر روحی بهم بریزیم زود است
خمس درباره شرایط روحی تیم پس از شکست مقابل سپاهان، تصریح کرد: بازیکنان همیشه باید آماده رقابت باشند و هیچ‌وقت دیر نیست. در واقع بازیکنان می‌دانند کارشان همین است و هر هفته باید آماده باشند با یک برد یا باخت نباید شرایط روحی‌شان تغییر کند. برای اینکه از نظر روحی به هم بریزیم، الان خیلی زود است.
در شرایطی که سر صدا و بی‌نظمی در دقایق ابتدایی این نشست حکم‌فرما بود خمس خطاب به حضار، گفت: یک بار دیگر اتفاق بیفتد نشست را ترک می‌کنم. من به شما احترام می گذارم شما هم باید به من احترام بگذارید.
انتهای پیام/
پرسپولیس بهترین و آماده‌ترین تیم ایران است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار