معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۱.۵ میلیارد دلار تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

1398/09/28 - 10:49 - کد خبر: 9813 نسخه چاپی

نصر: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مهمترین اولویت‌های این وزارتخانه را بحث اشتغال روستایی عنوان کرد وگفت: ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی پرداخت شد.

به گزارش نصر به نقل از  مهر، محمد جعفر کبیری شامگاه چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان میانه گفت: این تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته و برای کارآفرینان چه در بخش تعاونی و چه غیر تعاونی پرداخت شد.
وی در خصوص زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی بویژه روستاهای میانه گفت: در روزهای آغازین زلزله به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده وی در مناطق حضور یافته و نیازهای اولیه هموطنان در این مناطق را احصا کردند که در حدود دو هزار و500 بخاری برقی، لوازم بهداشتی و دیگر لوازم مورد نیاز برای روزهای اول و همچنین ملزومات تهیه غذای گرم و سرد توزیع شد.
وی سفر خود به شهرستان میانه را در راستای دستور وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی برای بررسی وضعیت مناطق و نیازهای جدید و نظارت بر توزیع اقلام جدید ارسالی به این مناطق عنوان کرد.
معاون امور تعاون از بررسی و احصای تعاونی‌ها و بنگاه‌هایی که در مناطق زلزله زده دچار مشکل شده‌اند خبر داد و افزود: تسهیلاتی برای این تعاونی‌ها و بنگاه‌ها در نظر گرفته شده است و برای کسانی که نیاز دارند تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
۱.۵ میلیارد دلار تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار