مدیرعامل باشگاه مس‌سونگون ورزقان:

نیاز مس سونگون به اعتبار مالی برای تیمداری در رشته های مختلف

1402/05/23 - 10:10 - کد خبر: 98090 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: در شرایط فعلی نیاز به جذب اعتبار داریم و باتوجه به کمبود اعتبار و بودجه در این فصل به دنبال یک اسپانسر خواهیم بود تا بتوانیم هزینه ها را جبران کنیم. در حال حاضر باشگاه های بزرگ هم اسپانسر مالی دارند و ماهم به دنبال اسپانسر خواهیم بود.

به گزارش نصر، یاسر نجف زاده مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان یک و نیم ماه پس از انتصابش به این سمت،  در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به انتقادات مربوط به مدیریت دوره قبل گفت: در ۴۳ روز گذشته که مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفتم، پاسخگوی این دوره خواهم بود و نباید در مورد مدیریت قبلی صحبت کرد.
وی همچنین در خصوص فعالیت این باشگاه در شهرستان ورزقان اظهار داشت: چندین رشته ورزشی در ورزقان فعال هستند و باتوجه به کمبود امکانات و ظرفیت های موجود مجبور به فعالیت در تبریز هستیم و در صورت افتتاح سالن مناسب و هتل با کیفیت بازی ها به ورزقان باز خواهد گشت.
نجف زاده همچنین از حضور اسپانسر در این باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیاز به جذب اعتبار داریم و باتوجه به کمبود اعتبار و بودجه در این فصل به دنبال یک اسپانسر خواهیم بود تا بتوانیم هزینه ها را جبران کنیم. در حال حاضر باشگاه های بزرگ هم اسپانسر مالی دارند و ماهم به دنبال اسپانسر خواهیم بود.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص تیم تکواندو تصریح کرد: در مسابقات مختلف تیم تکواندو با تمام نفرات به محل رقابت ها اعزام می شوند. البته نه تنها در تکواندو در سایر رشته ها به بازیکنان بدهکار هستیم و در تلاش برای جبران هزینه ها خواهیم بود. به صورت قطعی نمی توان برای باشگاه های آسیا در تکواندو تیم داری کرد و امسال برای تیم های آکادمی سرمایه گذاری کردیم.
وی در خصوص رشته بسکتبال هم گفت: تلاش کردیم در حوزه بسکتبال ورود کنیم که موفق نشدیم و باید کمک کنند تا بتوانیم تیم داری کنیم.
در حوزه بانوان نیز ضعیف عمل کردیم و باید بیشتر در این حوزه ورود کنیم.
نجف زاده همچنین در خصوص تیم فوتبال این باشگاه بیان داشت: استان ما استان فوتبال خیز بوده و دوره قبلی زحمت زیادی برای این تیم کشیده بود. این رشته باوجود اینکه به شدت هزینه بر می باشد ولی به ما تحمیل نشده است. رقمی که برای سقف قرارداد این تیم ثبت شده است، نصف سقف قرارداد اعلامی فدراسیون فوتبال است که حدود ۳۵ میلیارد می باشد. باید تلاش کنیم بودجه خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به سایر رشته ها هم ورود کنیم.
البته گفتنی است مدیرعامل باشگاه مس سونگون  به سوال خبرنگار نصر مبنی بر دلیل تیم داری در رشته فوتبال با بار مالی سنگین و زیان دهی تیم فوتبال مس در شرایط فعلی پاسخی نداد.
انتهای پیام/
نیاز مس سونگون به اعتبار مالی برای تیمداری در رشته های مختلف حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار