رئیس مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران:

مردم باید اثربخشی اقدامات ما را در جامعه ببینند

1402/05/23 - 09:48 - کد خبر: 98089 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در دوره تحولی جدید تمامی نگاه‌ها این است که اثربخشی اقدامات ما را مردم در جامعه ببینند و اگر اثربخشی در زندگی مردم نباشد، مورد قبول نخواهد بود.

به گزارش نصر، حسن خانه زر در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: سفرهایی که به دستور ریاست سازمان انجام می‌شود، دستوری است که توسط ریاست سازمان به همه‌ی معاونین و روسا داده شده است.
وی افزود: در سالیان گذشته اقدامات فراوانی انجام شد و هرکس به زعم خود کارهای مختلفی انجام داد اما در خروجی آن در سطح جامعه اثربخشی مشاهده نشد و آن چیزی که برای یک سازمان مهم بوده، اثربخشی اقدامات آن در کف جامعه است که احساس کنند موجودیتی به نام استاندارد وجود دارد که بتواند در زندگی روزمره مردم اثربخش باشد. 
خانه زر تاکید کرد: در دوره تحولی جدید تمامی نگاه‌ها این است که اثربخشی لازم را مردم ببینند و اگر اثربخشی در زندگی مردم نباشد، هرچه پر کاری در وجود ذاتی همکاران باشد، مورد قبول نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره در حوزه خودرو پنج خودرو از دایره شماره‌گذاری خارج شد و همچنان شماره گذاری نمی‌شود در  حوزه صادرات و واردات نیز اینگونه بود؛ در حوزه دریایی اتفاقات خوبی افتاد و در بسته تحولی جدید برای تولیدکنندگان حمایت ويژه‌ای در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: در زمینه اوزان و مقیاس‌ها نیز طرح پایش کمیت و پیش بسته‌بندی‌ها بیش از یکسال شروع شده است و استاندارد ملی مذکور ۱۲ سال پیش تبیین شده بود اما به منصه ظهور و اجرا نرسیده بود.
رئیس مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: مردم باید اثر بخشی اقدامات ما را ببینند و در دوره تحولی جدید اقدامات و طرح‌های سازمان ملی استاندارد ناظر به بحث اثر بخشی در جامعه است و وظیفه ادارات کل نظارت بر امور واگذار شده است. 
بابک بدلی، سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی نیز طی سخنانی اذعان داشت:یکی از شاخص‌ترین بخش‌ها در اداره‌کل، بحث اوزان بود که با حضور آقای دکتر در قسمت اوزان به ارزیابی کمیت محصولات واحدهای تولیدی به طور منظم انجام شده و گزارش عملکرد را ارائه می‌دهیم و باتوجه به اینکه وظایف اداره‌ کل در قسمت اوزان‌ها افزایش یافته، چندین نفر اضافه کردیم اما همچنان کمبود نیرو داریم و امیدواریم بتوانیم جبران کنیم.
وی افزود: از همکاران قسمت اوزان تشکر می‌کنیم که در این دوران به صورت جهادی کار کرده و امیدواریم بتوانیم د راستای اهداف سازمان مثمر ثمر باشیم.
گفتنی است؛ در این جلسه کارکنان اداره‌ کل استاندارد آذربایجان‌شرقی چالش‌ها و نقطه نظرات خود را بیان کرده و به مشکلات آنها رسیدگی شد.
انتهای پیام/
مردم باید اثربخشی اقدامات ما را در جامعه ببینند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار