گزارش اختصاصی نصر؛

نتایج انتخابات سومین دور کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز

1402/05/22 - 15:06 - کد خبر: 98047 نسخه چاپی

نصر: انتخابات کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز برگزار شد. 

به گزارش نصر، انتخابات کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز صبح امروز 22 مرداد برگزار شد. 

رشیدی، دهقان‌نژاد و بابایی اقدم بعنوان اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی انتخاب شدند 
نصر: "روح اله رشیدی" با 11 رای و "روح الله دهقان نژاد" با 10 رای و "فریدون بابائی اقدم" با 10 رای بعنوان اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی انتخاب شدند. 
در ابتدای جلسه انتخابات برای کمیسیون معماری و شهرسازی آغاز شد.
بابائی اقدم، رشیدی و دهقان‌نژاد برای کمیسیون معماری و شهرسازی اعلام آمادگی کردند که "روح اله رشیدی" با 11 رای و "روح الله دهقان نژاد" با 10 رای و "فریدون بابائی اقدم" با 10 رای بعنوان اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی انتخاب شدند.

بجانی، زعفرانچی لر و باغبان  بعنوان اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری انتخاب شدند 
"علیرضا باغبان" با 11 رای و "سید کاظم زعفرانچی لر" با 11 رای و "یاسین بجانی" با 11 رای بعنوان اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری انتخاب شدند.
در دومین رای گیری انتخابات برای کمیسیون سرمایه گذاری آغاز شد.
باغبان، زعفرانچی لر و بجانی برای کمیسیون سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند که "علیرضا باغبان" با 11 رای و "سید کاظم زعفرانچی لر" با 11 رای و "یاسین بجانی" با 11 رای بعنوان اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری انتخاب شدند.

هادی، دبیری، بابائی اقدم بعنوان اعضای کمیسیون ورزش انتخاب شدند 
"پرویز هادی " با 11 رای و "شهرام دبیری" با 10 رای و "فریدون بابائی اقدم" با 10 رای بعنوان اعضای کمیسیون ورزش انتخاب شدند.
انتخابات کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز صبح امروز 22 مرداد برگزار شد. 
در دومین رای گیری انتخابات برای کمیسیون سرمایه گذاری آغاز شد.
هادی، دبیری و بابایی اقدم برای کمیسیون ورزش اعلام آمادگی کردند که "پرویز هادی " با 11 رای و "شهرام دبیری" با 10 رای و "فریدون بابائی اقدم" با 10 رای بعنوان اعضای کمیسیون ورزش انتخاب شدند.

دبیری، برگی، صادقی، باغبان و هادی بعنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند 
"احد صادقی" با 8 رای و "حکیمه غفوری" با 5 رای و "پرویز هادی" با 10 رای "رسول برگی" با 6 رای "شهرام دبیری" با 9 رای "علیرضا باغبان" با 10 رای بعنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.
در ادامه رای گیری ها انتخابات برای کمیسیون برنامه و بودجه آغاز شد.
باغبان، برگی، غفوری، دبیری، هادی و صادقی برای کمیسیون برنامه و بودجه اعلام آمادگی کردند که "احد صادقی" با 8 رای و "حکیمه غفوری" با 5 رای و "پرویز هادی" با 10 رای "رسول برگی" با 6 رای "شهرام دبیری" با 9 رای "علیرضا باغبان" با 10 رای بعنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

رشیدی، برگی، غفوری، دهقان نژاد و احمدی بعنوان اعضای کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند 
"کاظم زعفرانچی لر" با 6 رای و "حکیمه غفوری" با 5 رای و "روح اله رشیدی" با 9 رای "رسول برگی" با 5 رای "روح اله دهقان نژاد" با 8 رای "غلامرضا احمدی" با 9 رای بعنوان اعضای کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.
در ادامه رای گیری ها انتخابات برای کمیسیون فرهنگی آغاز شد.
برگی، غفوری، دهقان نژاد، زعفرانچی لر، رشیدی و احمدی برای کمیسیون فرهنگی اعلام آمادگی کردند که "کاظم زعفرانچی لر" با 6 رای و "حکیمه غفوری" با 5 رای و "روح اله رشیدی" با 9 رای "رسول برگی" با 5 رای "روح اله دهقان نژاد" با 8 رای "غلامرضا احمدی" با 9 رای بعنوان اعضای کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.
در ادامه بدلیل اینکه رای های برگی و غفوری یکسان بود، زعفرانچی لر انصراف داد و برگی و غفوری هر دو در کمیسیون انتخاب شدند. 

صادقی، باغبان، رشیدی، بجانی و بابائی اقدم بعنوان اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل انتخاب شدند
"احد صادقی" با 9 رای و "باغبان"  با 7 رای و "روح اله رشیدی" با 9 رای "رسول برگی" با 6 رای "یاسین بجانی " با 8 رای و "فریدون بابائی اقدم" با 8 رای بعنوان اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل انتخاب شدند.
در ادامه رای گیری ها انتخابات برای کمیسیون عمران و حمل و نقل آغاز شد.
باغبان، برگی، غفوری، دبیری، هادی و صادقی برای کمیسیون عمران و حمل و نقل اعلام آمادگی کردند که "احد صادقی" با 9 رای و "باغبان"  با 7 رای و "روح اله رشیدی" با 9 رای "رسول برگی" با 6 رای "یاسین بجانی " با 8 رای و "فریدون بابائی اقدم" با 8 رای بعنوان اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل انتخاب شدند.

دهقان‌نژاد، اسوتچی، غفوری، برگی و احمدی بعنوان اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت انتخاب شدند
"روح اله دهقان نژاد" با 8 رای و "حکیمه غفوری" با 6 رای و "محمد حسن اسوتچی" با 9 رای "رسول برگی" با 6 رای "یاسین بجانی " با 7 رای و "غلامرضا احمدی" با 9 رای بعنوان اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت انتخاب شدند.
در ادامه رای گیری ها انتخابات برای کمیسیون تحقیق و نظارت آغاز شد.
باغبان، برگی، غفوری، دبیری، هادی و صادقی برای کمیسیون تحقیق و نظارت اعلام آمادگی کردند که "روح اله دهقان نژاد" با 8 رای و "حکیمه غفوری" با 6 رای و "محمد حسن اسوتچی" با 9 رای "رسول برگی" با 6 رای "یاسین بجانی " با 7 رای و "غلامرضا احمدی" با 9 رای بعنوان اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت انتخاب شدند.
در ادامه یاسین بجانی انصراف داد تا غفوری بتواند در کمیسیون باشد. 
انتهای پیام/
نتایج انتخابات سومین دور کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار