رئیس هیات وزنه‌برداری زنجان؛

دو وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی حضور دارند

1398/09/28 - 10:03 - کد خبر: 9804 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات وزنه‌برداری شهرستان زنجان گفت: دو ورزشکار شاخص و توانمند این استان در اردوهای آماده سازی تیم ملی حضور دارند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی نصرتی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: درحال حاضر، حسین سلطانی از وزنه برداران ‌توانمند زنجان در اردوی آماده‌سازی که از ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا ۲۹ این ماه  ادامه خواهد داشت، شرکت دارد.
وی اظهار داشت: این اردو به منظور کسب آمادگی و انتخاب برای حضور در مسابقات آسیایی بزرگسالان در اردیبهشت سال ۹۹، برگزار می شود. 
نصرتی افزود: حسین نجفی، دیگر وزنه‌بردار جوان زنجانی نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد و در دسته وزنی ۶۱ کیلوگرم زیر نظر مربیان مجرب تمرین می‌کند.
وی تصریح کرد: این اردوی آمادگی به منظور انتخاب ورزشکاران برتر جهت حضور در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان که ۲۴ بهمن ماه امسال در ازبکستان برگزار می‌شود برپا شده است.
نصرتی تعداد شرکنندگان در این اردو را ۲۳ ورزشکار نوجوان و جوان اعلام کرد و افزود: این اردو از ۲۲ آذر ماه در شهرستان کامیاران آغاز شده است و هفتم دی ماه امسال ادامه خواهد یافت.
وی اظهار داشت: این اردو پس از پایان مسابقات ازبکستان به منظور کسب آمادگی لازم برای رقابتهای جوانان جهان ۲۰۲۰ که از ۲۴ اسفند ۹۸ امسال تا چهارم فروردین ۹۹ در رومانی برگزار خواهد شد، باز هم ادامه پیدا خواهد کرد.
  ‌انتهای پیام/
دو وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی حضور دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار