پنجم شهریور/

سی و ششمین تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در تبریز کلید می‌خورد 

1402/05/21 - 23:40 - کد خبر: 97999 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان پنجم الی نهم شهریور ماه سال جاری در سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد در آیین رونمایی از پوستر و تیزر سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان ضمن اشاره به اینکه  مراسم افتتاحیه این تور روز چهارم شهریور ماه برگزار خواهد شد، گفت: سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان پنجم الی نهم شهریور ماه سال جاری در سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست این تور، دوچرخه سواران از ائل گلی تبریز تا ارومیه رکاب خواهند زد و سپس از ارومیه به تبریز ترانسفر خواهند شد، افزود: مرحله دوم رکابزنان از ائل گلی تبریز به جلفا رکاب زده و پس از استقرار در جلفا روز بعد در مرحله سوم از جلفا تا بنیس شبستر حرکت خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در مرحله چهارم این تور دوچرخه سواران مسیر تبریز تا شورابیل اردبیل را رکاب خواهند زد و پس از استقرار در اردبیل، رکابزنان در روز پایانی دوچرخه سواران پس از این مرحله به سرعین ترانسفر می شوند و در مرحله پایانی از این شهر به سمت عینالی تبریز رکاب خواهند زد.
وی در ادامه به تیم‌های خارجی که از کشورهای مختلف در این دوره حضور پیدا می کنند، اشاره کرد و گفت: قزاقستان، مغولستان، عراق، پرتغال، دو تیم از تایلند، فیلیپین، ژاپن، دو تیم از اندوزی، تیم ملی ترکیه و تیم ملی عمان  در سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان حضور دارند.
ستوده نژاد با بیان اینکه بالغ بر هفت میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای خدمات و اقامت دوچرخه سواران نیاز است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان برآورد هزینه تور است که تلاش داریم با جذب اسپانسر تامین کنیم.
وی در انتها اضافه کرد: در مجموع ۳۱۶ نفر شامل ۲۲۴ در این تور حاضر خواهند شد.
انتهای پیام/
سی و ششمین تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در تبریز کلید می‌خورد  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار