رئیس اتاق بازرگانی تبریز مطرح کرد؛

رسالت اصلی اتاق بازرگانی تولید ثروت است/  نگران خروج سرمایه‌های انسانی از کشوریم

1402/05/21 - 15:58 - کد خبر: 97984 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: باید با مهندسی معکوس، نقاط ضعف و قوت حوزه اقتصاد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش نصر، یونس ژائله در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های آذربایجان شرقی گفت: مطمئنا عملکرد اتاق بازرگانی دارای نقاط ضعف است و امید داریم با تلاش های مکرر این نواقص رفع شود، در مجموع اتاق بازرگانی وضعیت مطلوبی ندارد و می‌توانست بهتر از این باشد و باید عملکرد اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار بگیرد تا شرایط معیشت مردم بهبود یابد.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: باید مشکلات اصلی و اولویت ها در استان مورد بررسی قرار گیرد و رسانه می تواند کمک بسزایی در مطالبه گری جامعه از حاکمیت را داشته باشد تا در بهبود وضعیت اقتصادی استان قدمی گذاشته شود.
وی در خصوص خروج سرمایه و نیروی انسانی از کشور گفت: بررسی نواقص عملکرد اتاق بازرگانی منجر می شود در تعیین اهداف و استراتژی ها، تصمیمات بهتری گرفته شود که خروجی این بررسی ها رفاه زندگی مردم است. هر اقدامی در راستای تولید و اشتغال زایی صورت گیرد جهت رضایت مردم یعنی اولویت اول اتاق بازرگانی است.
ژائله اظهار داشت: هر کس دارایی توانایی هایی است، اما برخی باید از این توانایی ها استفاده کنند تا در تولید ثروت برای جامعه نقش موثری داشته باشند وظیفه اصلی این افراد تولید ثروت در کشور است تا جامعه را از فقر نجات دهند، چنانچه در آذربایجان شرقی از این جمله افراد کم نیستند و باید از آنها حمایت شود تا برای تولید ثروت درجامعه بمانند. 
رئیس اتاق بازرگانی تبریز در انتهای سخنان خود گفت: برخی از رفتارهای نامناسب باعث شده است سرمایه گذاران و نخبگان استان مهاجرت کنند و مردم در حفظ و نگهداری سرمایه های استان نقش بسزایی دارند و باید حمایت خود را نشان دهند و بیشتر به نقاط مثبت توجه کنند.
انتهای پیام/
رسالت اصلی اتاق بازرگانی تولید ثروت است/  نگران خروج سرمایه‌های انسانی از کشوریم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار