اعلام آمادگی ۱۰ هزار نفر برای تغییر اسم خود به ساب‌ وی

1402/05/20 - 13:11 - کد خبر: 97926 نسخه چاپی

نصر: رستوران‌ زنجیره‌ ای آمریکایی «ساب‌وی» گفته بود حاضر است به هر کسی که نامش را به اسم این شرکت تغییر دهد، برای همه عمر ساندویچ رایگان اهدا کند.

به گزارش نصر، این اولین بار نیست که ساب‌ وی از طرفدارانش می‌خواهد در ازای دریافت ساندویچ‌های رایگان دست به کارهای عجیب بزنند.
بنا به این گزارش، اکنون این شرکت فعال در تولید مواد غذایی می‌گوید در مسابقه این شرکت برای دریافت ساندویچ‌های رایگان مادام‌العمر، نزدیک به ۱۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
این شرکت صاحب‌نام در صنعت رستوران‌داری گفته است این تعداد متقاضی در عرض تنها ۹۶ ساعت، تمایل خود را برای تغییر قانونی نام خود و دریافت جایزه ابراز کرده‌اند. ثبت نام در این مسابقه بصورت آنلاین و از ۱ تا ۴ اوت انجام شده است.
قرار است برنده خوش‌شانس، در ماه جاری و به قید قرعه انتخاب شود. بنابر اعلام «ساب‌وی» جایزه در قالب کارت‌های هدیه ۵۰ هزار دلاری به وی اهدا خواهد شد.
فرد برنده همچنین ۷۵۰ دلار نیز برای پوشش هزینه‌های قانونی مربوط به تغییر اسم دریافت خواهد کرد. این اولین بار نیست که «ساب‌وی» از طرفدارانش می‌خواهد در ازای دریافت ساندویچ‌های رایگان دست به کارهای عجیب بزنند.
این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی به فردی که لوگوی تبلیغاتی «ساب‌وی» را در ابعاد ۳۰ سانتی‌متر در ۳۰ سانتی‌متر روی دستش خالکوبی کرده بود، از طریق کارت‌های هدیه ۵۰ هزار دلاری ساندویچ‌های رایگان مادام‌العمر هدیه داد.
«ساب‌وی» همچنین به هشت نفر دیگر که لوگوی شرکت را در ابعاد ۸ سانتی‌متر در ۸ سانتی‌متر روی دست خود خالکوبی کرده بودند، یک سال ساندویچ رایگان اهدا کرد.
«ساب‌وی» که در میلفورد ایالت کنِتیکت مستقراست، با داشتن ۲۲ هزار شعبه بزرگترین رستوران زنجیره‌ای در ایالات متحده محسوب می‌شود. این شرکت که بیش از ۳۷ هزار رستوران در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دارد، در سال ۱۹۶۵ در آمریکا تاسیس شد و هنوز در مالکیت خانواده‌های بنیانگذار آن است.
خبرگزاری رویترز هفته پیش گزارش داده بود که این شرکت فعال در صنعت رستوران‌داری، در حال یافتن خریدار است و به احتمال زیاد تا اواخر ماه اوت به مبلغ ۹ میلیارد دلار به یک شرکت سهامی خاص فروخته خواهد شد.
انتهای پیام/
اعلام آمادگی ۱۰ هزار نفر برای تغییر اسم خود به ساب‌ وی خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار